torsdag den 29. november 2018

Sikke MANGE kommentarer - og sikken en slutspurt

Jeg fik ret i det med slutspurten og nu er alle kommentarer læst - vi kom langt over 150 kommentarer denne måned, men der har jo også været et hav af kunstværker at kigge på.

Min søde mand fik lov at vælge et tal og jeg har derefter talt mig frem til vinderkommentaren

Det blev denne:

Fine kort især det fra stampin Bella😃 på 20/11 Temmelig kold tirsdag..

Det er Anja der har lagt den - stort TIL LYKKE til dig Anja - du behøver ikke købe en billet i morgen når de kommer til salg. ;0)

Tak for alle de dejlige kommentarer - så hyggeligt at vi både kan inspirere hinanden og rose hinanden herinde, det er jeg glad for at lægge blog til.

Nyt indlæg med de kort kommer i morgen.

Fifty er bare SÅ klar til december også i år. 

6 kommentarer:

Tina M. sagde ...

Tillykke til Anja 😊 Dejlig gevinst!
Godt Fifty er klar til december, ved ikke helt om jeg er det 😉
Mange hilsner fra Tina M.

Pia Larsen sagde ...

Kæmpe tillykke til heldige Anja ��

Ann Jensen sagde ...

Tillykke til Anja. 🇩🇰🇩🇰🇩🇰

Sivsko sagde ...

Tillykke Anja

Heidi / Heroly sagde ...

Tillykke Anja. Håber du kan komme til SAM.

EttenA sagde ...

Tillykke Anja - og bare kom an Fifty🎅