torsdag den 22. november 2018

22/11 smukt i rødt og guld

Jo jo - vi fortsætter karavenen af flotte julekort og jeg glæder mig ved tanken om alle de soldater, der sikkert nu har skrevet deres julehilsner til dem derhjemme. Vi nærmer os den 24. november - og så ved I jo hvad der sker. Så kommer vores eget indlæg med julekort, men indtil da og igen fra 25.11. fortsætter vi med at vise de mange julekort der var i kasserne da vi sendte dem ud til soldaterne.

Camilla Mogensen har lavet disse smukke julekort i rødt og guld!

Glimmerguld og blankt guld. Begge dele klæder dette kort med Hjort og god jul lige godt!
Som den kvikke læser sikkert har opdaget er både hjort og tekst skåret ud i det røde karton, ikke sat ovenpå.

Her har jeg lige forstørret billedet, så man kan se de fine udskæringer i det røde karton. Kortet med de store pailletter er med kvistkarton i baggrunden

På de fleste af disse kort var der små eller større pailletter midt i stjernen, på det rød/hvide kort er det halvperler der sidder i midten. Begge dele er en fin detalje.
Den die Camilla har brugt her, er ikke en baggrundsdie, men en die fra Concord & 9th der kan lave fint mønster i en julekugle. Men hvordan det er gjort, forklarer Camilla selv så fint på sin blog, så den får i lige et link til her.  Mange tak for kortene Camilla =0)

11 kommentarer:

Ann Jensen sagde ...

Flotte kort, herligt, når der også er lidt teknikbeskrivelse med. Camilla må virkelig være en tålmodig sjæl, med alle de gange julekugledien skal igennem skæremaskinen, for at få 1 kortfront :-)

Bodil Bording Hansen sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Bodil Bording Hansen sagde ...

Hvor er det nogle flotte kort, og sikke et arbejde 🤗

Ruth Tingleff sagde ...

Flotte kort og en rigtig god ide.

Margit sagde ...

Sikke fine kort.
Rigtig god idé med kig til guldet.

Pia Larsen sagde ...

Skønne kort fra Camilla og hendes blogpost er helt klart et besøg værd 😁 Godt arbejde, Camilla!

Jannie sagde ...

Rigtig flotte julekort

Dorte sagde ...

Smukke kort - rød og guld er en klassiker

Camilla sagde ...

Ej hvor dejligt at mine julekort er kommet med herinde :) og tusind tak for rosen :D og for linket til min blog :)
Jeg glæder mig over at følge med i alt den herlige juleinspiration herinde :D Har flere ideer som må prøves... tænker der forhåbentlig bliver tid, måske til det nye års "den 24'vender" :-)

Sivsko sagde ...

Dejlige julerøde kort med klasisk guld og rigtig gode ideer

Tina M. sagde ...

Fine kort i skønne julefarver. Camilla laver altid så flotte kort. Mine favoritter er denne gang dem med hjortene. Mange hilsner fra Tina M.