lørdag den 17. november 2018

17/11 julekortparaden fortsat..

Da julekort kommer til mit lager hele året, er det et større detektivarbejde at finde frem til de fotos jeg tager når jeg pakker kort i lagerkasser. Her er jeg helt tilbage til februar måned. Dagens fine kort er fra en portion fra Anette Pugesgaard i Greve og TAK til dig ;0).

Kort med glade snemænd og deres høje hatte, den ene har dog valgt hue med matchende tørklæde i kulden.
Første kort er måske en Cottage Cutz (er ikke sikker) og nr. to helt sikkert Marianne designs snemand.

REN luksus med dekorerede bagsider på kortene fra før.

Altid dejligt med stjerner på julekort - her i fin udgave der har løsrevet sig fra restestrimlerne og med fin stjernekrans i hvidt på bagsiden.

Her et hyggeligt kort med By Lenes nisser i det musikalske hjørne. 
Dejligt at se de mange klik fra indlægget i går og alle kommentarerne. Man ved jo aldrig om der er andre end mig, der er nysgerrig nok til at kigge på andres ideer - det ser det heldigvis ud til der er, så I kan glæde jer til en masse andre fine kort det næste stykke tid. ;0)



9 kommentarer:

Ruth Tingleff sagde ...

Flotte julekort. Sikke et stort arbejde med også at dekorere bagsiderne.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Sikke et arbejde og fine er de 😊

Ann Jensen sagde ...

Jeg er ret forelsket i stjernekortet 🙂

Unknown sagde ...

Så fine kort. God søndag til jer i HQ. Kh 10na

Anja sagde ...

Fine kort😊

Sivsko sagde ...

Super søde kort

Stinne sagde ...

Skønne julekort 🤗

Camilla sagde ...

Så søde julekort :) og den ide med stjerner i bunden af strimler vil jeg prøve at huske....for tror da jeg har nogle rester fra sidste jul der lige kunne bruge op til den ide :D

Pia Larsen sagde ...

Flotte kort med masser af snemænd. Og sandelig også nogle gode ideer til at få brugt rester af sit designpapir 😁