fredag den 15. april 2011

Weekend-WAUW #15 Spændende post til mig og Fifty og flere kort

 JA - selvom det "kun" er fredag kommer indlægget i dag - for vi får da virkelig ikke tid til at blogge fra nu til weekenden er slut. For Fifty og jeg og flere hundrede andre skal jo til Scrap-a-Mania i Roskilde-hallerne !!! OG VI GLÆDER OS!!!  Håber vi ses???

Som jeg skrev i indlægget om post fra Camp Bastion har pigerne dernede sendt Fifty nogle FINE soldatermærker - et fra ISAF - et med isbjørn og bevinget hest fra xx og et engelsk mærke som mange af danskerne også bærer dernede - hans lille korpus kan nok ikke bære dem alle på en gang - men her viser han dem STOLT frem - og så finder vi i fællesskab ud af hvilke der passer på hans tøj. Måske kan en bjørn godt gå med rygmærker, når hans overarme nu er for smalle til ærmemærker?? Men GLADE for dem det er vi - nu kan man rigtig se vi har kontakt med soldaterne dernede, ikke? Kortet ved hans fødder var det I fik teksten fra sammen for et par dage siden.


Og minsandten om posten ikke også havde været forbi i dag. Med brev til os fra vores gode ven og dygtige kortmager Vikki på Fyn. Da jeg så den tykke kuvert troede jeg først det var kort, fordi jeg godt ved hun ikke kommer forbi Roskilde - men det var sørme en hilsen og gave som hun har kørt i England, da hun var hjemme på ferie. Det fine helikopterstempel er til HQ så vi kan stemple nogle fine kort og nogle af de andre ting vil blive brugt til kommende præmier.  THANKS A BUNCH Vikki - det blev vi superglade for!! =0)


Og så skal I da også have nogle flere kort fra OSH-aftenen hos ScrapFactory - nu er vi ved at være i bund i bunken - der er vist til et indlæg mere:

 Igen ved jeg kun med sikkerhed at Lisa har lavet de 4 første med sommerfuglene, for det så jeg selv den aften. Er det ikke sjovt at se hvor forskellige kort man får ud af det helt samme mønsterpapir alt efter om pynten er mørk eller lys? I gruppen ved siden af to fine kort med et skønt stempel, håber I kan læse teksten når I klikker det større. Og to lækre blå kort - et med sjove puslespilsbrikker og et med hjerter.

 Lækre blomsterkort og sjove kort med dyr og gummistøvler øverst - i gruppen ved siden af  glade farver med knapper, hjerter og sommerfugle og en enkelt letpåklædt dame i sarte omgivelser.

 Knus, blomster, sommerfugle og et enkelt, fint fuglebur - igen - ikke sikker på navnene - sig til hvis det er dine kort - og TAK for dem under alle omstændigheder.


Og det samme gælder for disse lækre, pink sager - intet navn - men STOR tak.  GOD weekend her fra HQ - og på gensyn til jer jeg forhåbentlig møder i Roskilde.

11 kommentarer:

May Britt sagde ...

Nej hvor blir Fifty altså bare fin med alle de mærker, hvis du altså kan finde plads til den på trøjen... og sikke fine kort i de skønneste farver... og selvfølgelig ses vi... har fået lavet en lille stak kort til Jer...

10na sagde ...

Ej, hvor er det bare sjovt, det er "mit" kort Fifty står med. Tænk det har været i Afganistan og er nu "hjemme" igen. Jeg bliver helt berørt af det, det er en fed fornemmelse at gøre en forskel. God weekend til jer begge, håber den bliver indbringende. I´m with you in spirit.
Kh 10na

Mio sagde ...

Hvor er Fifty fin : ) selvfølgelig kan han bære rygmærke ; )
Dejlige kort. Er spændt på hvor mange kort der ryger i kassen i weekenden *GG*
Vi ses

Margit sagde ...

YES!! Vi ses i morgen kvart over kvalme på en lørdag... min søde!!
LÆKRE kort... de vil gøre gavn og glæde i DK efter en tur rundt om ørkenen ;o).
Og sikke fin Fifty bli'r... han bliver da ikke til at køre sammen med i morgen for pral!!
SES

Anonym sagde ...

Hej allesammen,Fifty ser så "handsom"I love a man in uniform ! I ønskes alle en fantastisk "scrap" i weekend samt god påske. De kort er bare så flot, rigtig "eye candy" med lækker favre og LO`s, inspirende.mvh Vikki ps.Charlie you are VERY welcome, every little helps (I hope!)

Anonym sagde ...

Selvfølgelig kan en bjørn gå med rygmærker - han bliver så sej!..
Glæder mig til vi ses i morgen på SAM.

Mange hilsner fra Tina M.

Jean sagde ...

Jaaa Fifty skal da have rygmærke.. det da sejt ;)

Jeps selvfølgelig ses vi og jeg fik lavet 6 fine kort fifty kan tage imod hihih :) Nu jeg har mulighed for at aflevere dem når jeg alligevel kommer hvor i er :)

Lækre ting du har modtaget.. og skønne sommerfarver!!

Annette / aka sagde ...

Jeg synes da bestemt, det er ok at Fifty har rygmærke på. Så du må igang med nål og tråd....
Flotte, flotte kort og superflot stempel med helikopter på.

Håber I hygger jer på SAM, men det behøver jeg nok ikke tvivle på.

Sivsko sagde ...

Super flotte "rygmærker" Fifty har fået sig - lidt misundelig er man da altid :-)
Jeg er glad for jeg nåede at hilse på jer alle fra "den udvidet gruppe" - super lækkert selvom jeg ikke havde mulighed for at sidde sammen med jer. og flotte kort fra jeres kortaften :-)
Krammer Heidi

Cecilie sagde ...

Det var alletiders at sige hej til dig og Fifty i lørdags. Der er en lille fyr, der godt kan lide opmærksomheden fra alle damerne, hva ;o)

Majer sagde ...

€Hvor er han fin, når han sådan poserer med sine nye mærker :-)