søndag den 2. september 2018

Ny måned - så vi har en vinder og et indlæg mere i dag om lidt...

I går var en TRAVL dag hvor Fifty var på tur med gode venner (indlæg på vej) og jeg deltog i årlig, hyggelig komsammen med min mands soldatervenner og deres hustruer. 15 års jubilæum i år og stadig højt humør og godt med en hustru der kan køre bilen hjem ;0).

Fifty havde glædet sig hele fredagen og blev afleveret på Hillerød stations P-plads hvor Ann og Diana havde tilbudt ham kørelejlighed til OSH-scrap marathondagen hos Luna Hobby i Køge.

Carsten havde arrangeret en fantastisk, hyggelig og produktiv dag og også lagt materialer frem til de der ønskede at lave OSH kort (what's not to like...) 1.000 tak for det Carsten. Der var også lodtrækning om en fin præmie, men det skriver Carsten selv mere om på Luna Hobbys blog.

Efter at have modtaget et FAB blogindlæg fra dagen er jeg ikke sikker på jeg gik til den rigtige fest....

Her til morgen har jeg så fået trukket en vinder af august måneds kommentarkonkurrence her hos OSH og det blev denne kommentar:

"Tusinde tak for ideerne. Tror jeg skal i 12 x 12 stakken."

en kommentar Mette Hvistendal havde lagt på Pias indlæg om "Bid for Bid af designpapir" inkl. Video. Tjek lige det indlæg hvis du ikke HAR set det.

Til lykke Mette Hvistendal - Picturing the World sender dig de to fine Krumspring stempler, når du giver dem din adresse - og TAK til Anja fra Picturing the World for præmien.

1 kommentar:

Mette Hvistendal sagde ...

Halløjsa jamen dog.. Tusinde tak, vil glæde mig til de stempler. �� Sender fluks Anja min adresse.