onsdag den 12. september 2018

Happy mail i går fra Aase S (Fifty's gode ven)

Kom hjem i går til denne dejlige pakke. Det er sjovt nok endnu mere lækkert at åbne pakker end at pakke dem og jeg taler jo af flere års erfaring.



Den indeholdt fine børnekort og julekort og her på en gråvejrs onsdag MÅ jeg lige vise et af hver. 


Her et fint til lykke kort fra børnekortbunken. Bemærk at det fine motiv med Mickey og vennerne er et stykke af et købt mønsterark. Så er det nemlig helt OK i modsætning til noget der er fundet på nettet og printet. Disney har et kæmpe apparat i ryggen, så vi skal ikke risikere at komme i carambolage med noget Copyright ballade. Så vær sød at huske det allesammen. 

Her et af julekortene. Jeg kan slet ikke stå for det lille gyngerensdyr af træ. Som de unge siger OMG det er nuttet. 


Fifty fik også en hilsen fra Aase til enten pakketape, etiketter eller vingummiposer. Hvad mon han vælger ? ;0)

Tusind tak Aase og god onsdag til alle der læser med. 

4 kommentarer:

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Hvor er det dejligt, at du også bliver begavet med skønne gaver i stedet for altid at sende dem afsted til stor glæde hos os :)
Nøj, hvor er det ark med Disney-figurer fantastisk og skønt. Gad vide, om det stadig kan skaffes ...
Og du har da fuldstændig ret. Rensdyret er så "nuttet". Nogen, der kan hjælpe med mærke, for den vil da være fantastisk sød på til/fra-kort her til juletid??

Pia Larsen sagde ...

Fine kort fra Åse :)
Må indrømme at jeg gætter på at Fifty går efter vingummiposer....det kunne godt ligne ham at gå efter det sjove og velsmagende ;)

Mette Hvistendal sagde ...

Igen søde og flotte kort

Camilla sagde ...

Det er altid så spændende at åbne pakker - godt du også for nogle og ikke kun sender ;) Jeg tror da måske jeg har sådan et Disney ark et sted...må lige huske denne ide til når jeg støder på det, syntes det er så sødt at mønsterpapiret bag passer til minis kjole og hårsløjfe :)