tirsdag den 19. november 2013

TirsdagsTAK - i dag lidt julekort fra Lisbeth M. (Mettes mor)

Dagens kortleverandør af julekort der sikkert er blevet taget i brug allerede har et helt specielt forhold til Camp Bastion for hendes datter Mette var dernede flere gange - og ALDRIG har vi haft så god kontakt som vi havde mens Mette og Lene var Kuf-mødre.  =0)

Det er et lille hurtigt indlæg i dag - for Fifty og jeg har jo travlt med at planlægge vores SAM tur i weekenden. Så hastigt videre til Lisbeth's fine julekort:

Fin tag med stemplet tekst og baggrundsmønster - ligner et af de lækre stempler fra Picturing the World. Tilsat en rød/hvid snor som bare siger JUL og et stykke grønt kartonbånd som har fået julestjerner embosset. Fint lille kort!

Her går selve kartonen en del af arbejdet - men det røde Sizzix hjerte og den lille tekst-firkant fuldender kortet. 

Rød grøn og hvid - så er det altid julet og her med et juletræ i en embosset cirkel og en sløjfe er alt som det skal være.

Lag på lag - jeg elsker det - giver både kortet en god styrke og et fint look. Og se lige her en god måde at bruge et negativ på - lidt runde hjørner - lidt bling og en sløjfe.

Smukke lilla nuancer, med fine, hvide stemplede snefnug på prikket baggrund og med et lille stykke hvidt der er embosset med prikker i stedet for et bånd - FINT ikke??

Og Fifty - jamen han er da HELT klar og har tømt sin sparegris for at købe juleslik til sin lille kuffert og de børn (i alle aldre) der plejer at komme forbi for at sige HEJ til ham. 
Vi glæder os rigtig meget til weekendens sjov og ballade og shoppefristelser og til at se og gense en masse skønne mennesker. Måske når vi et lille indlæg derfra - men vi lover ikke noget - for det kan være vi slet ikke når det. =0)

12 kommentarer:

May Britt sagde ...

Rigtig søde julekort og I må ha en dejlig weekend på SAM... jeg må springe over denne gang...

Lise sagde ...

Rigtig søde julekort og god fornøjelse i weekenden.....jeg er SLET ikke spor misundelig:-)))))))))))))))
God valgdag i HQ fra Lise

Bodil Bording Hansen sagde ...

Super flotte julekort, og i nogle dejlige farver :o)
Vi ses Bodil

kortmager sagde ...

de er godt nok flotte!

Margit sagde ...

WOW... sikke fine julekort. Og sandelig, om der ikke er nye modeller!!
Sikken et billedgalleri denne blog kan præsentere...
Og hvor jeg dog glæder mig til at kramme Fifty.... så godt han har været ude og snolde =0)
Knus til HQ

Anonym sagde ...

..jep, børn kommer i alle aldre og størrelser - jeg kommer helt sikkert forbi Fifty og hilser på :)
Mange hilsner fra Tina M.

Annette / aka sagde ...

Rigtig fine kort fra Lisbeth M. Ideen med det "negative" hjerte med bånd omkring er vel nok god. Det må jeg lige huske.

Rigtig god fornøjelse til alle jer heldige, der skal af sted på SAM.
Fifty er jo godt forberedt, ser jeg.

Anonym sagde ...

Super flotte kort, pynt på den lilla kort er helt vildt lækker, ha en super god weekend, mvh Vikki

Pia Larsen sagde ...

Nøjj, en stor pose slik...bum, bum....hvor stort et barn må man være???? ;)

Lisbet M sagde ...

Hov, her får jeg vist mere ære, end jeg kan tilkomme. Det er ikke alle de viste kort, der er mine:)
Det 'negative' hjerte er låget fra en pakke med deeeejlige chokolader.

Dorte sagde ...

Rigtig fine julekort - dejligt med inspiration. Jeg kommer forbi med en stak kort :-)

Heidi / Heroly sagde ...

Søde julekort også dejligt at se en lilla version. Vi ses idag. Glæder mig til SAM.