tirsdag den 19. september 2023

19. september I dag viser vi fine kort fra Charlotte Holst Nielsen

I dag er det RIGTIG hygge inde vejr, her hvor jeg sidder, så derfor har jeg skyndt mig at få dette
indlæg klar, så der er en håndfuld nye ideer at kigge på.

Dagens kortbunke er fra portionen fra scrap-a-mania og er alle lavet af Charlotte Holst Nielsen, som har
været med i rigtig mange år til stor glæde for OSH og de udsendte. 



Søde sarte farver og fint motiv med papkasse fyldt med
lækkert strikkegarn, pinde osv.



Her er det Amy designs "Birdbath" der er anvendt til
et supersødt kort.



Super nuttet kort med alle disse fine små kuverter, som jeg ikke kender
- men andre kan jo også bruges og alle har her en lille hjertehilsen. 
Det er til en fødselsdag - men er også perfekt som LOVEkort.



Der var flere typer af disse skønne kort, der leder tankerne hen på dengang
vi legede med påklædningsdukker. Perfekt til brug af de små rester
og som altid fra Charlottes hånd - perfekt miksede mønstre og farver.
De søde små dies er fra sættet Fashion shoppe dies fra Concord & 9th.



Se nu her - et fint kort med en luftballon og dem er der virkelig mange af
og man kan bare bruge den man evt. har. Lidt hjerter i kurven og som guirlander
gør den så sød. Fifty har fluks foreslået en lille bamse, der kaster dem ud fra kurven,
så det ønske må jeg se, om jeg kan opfylde på et tidspunkt. 😍



Vi slutter for i dag med dette fine kort til en handy person
der har styr på sit værktøj.

Tak for alle kortene til dig Charlotte og fortsat god uge til alle jer, der læser med herinde. 

Husk at du med dine september kommentarer deltager i lodtrækningen af et gavekort på 200 kr til
Den kreative kælder i Ølstykke, der naturligvis også har en webshop. Sidste indlæg havde jeg kigget nyhederne igennem og lokket med de mange Lavinia stempler - men i dag så jeg at der også er en tilbudskategori med hele 79 sider med varer. Den skal jeg da lige have kigget lidt nærmere på, for
der var mange gode ting til lidt hyggeshopping. 

Næste  indlæg bliver vores julekortindlæg den 24. september, ses vi der??

9 kommentarer:

Annette Andersen sagde ...

Virkelige fine kort. Laver også en del med små motiver, så resterne kan blive brugt

Lene sagde ...

Så fine og meget forskellige kort

Hanne Gissel Gross sagde ...

Sikke nogle søde kort. Er da særligt forelsket i brev/hjerte-kortet og så det sidste med læderforklædet og værktøj. Wow

Bodil Bording Hansen sagde ...

Så søde og sjove kort 🌈🤗🌈

Tina sagde ...

Årh, de er søde alle sammen, men er især vild med kortet med de mange kuverter.
Ja, men en lun efterårsdag (mellem bygerne i hvert fald) 🌞🌧️

Line Lynggaard sagde ...

Så fine kort �� jeg er helt vild med luftballon.

Tina-Smedegaard sagde ...

Flotte kort med fine detaljer.

Conni Winther sagde ...

Flotte kort . Tak for god inspiration.

Anonym sagde ...

Fine kort med gode ideer til papir resterne.