tirsdag den 1. august 2023

1. august og kan vi så få noget sol tilbage, tak.

Selvom det har været godt for haverne og har givet os med hus og have lidt krea/indetid uden dårlig samvittighed, så har jeg fået nok af regnvejr nu. Hvad med jer andre??

Nå men hvis det bliver som jeg husker det, så kommer sommervejret retur når børnene er retur i skolen.

Vi tager hul på en helt ny måned, med ny sponsor og tak til jer i Roskilde - Papirdesign. 😀 som har sat et gavekort på 200 kr til butikken på højkant. Det er da en "fed" præmie man kan være heldig at vinde i vores kommentarkonkurrence. De har jo en del mærker der ikke forhandles andre steder bl.a. dies, papir og stempler fra den norske Papirdesign.no. 

I dag kårer vi først vinderen af juli måneds konkurrence:

16. jul. 2023





Fede kort

TIL LYKKE til dig Christina - du har vundet en billet til messen "Scrapbooking i Osted" som finder sted 2. og 3. september i Ostedhallen. Jeg giver besked til Eva-Marie Borup om at du er vores vinder.  Og stor tak for præmien til Eva-Marie 👍

Vi har nye kort til at kommentere på lige her, de er fra Karina Johansen:



Når det regner kan jeg godt få lyst til at ryge en lakridspibe - skørt - men sådan er det.
Og jeg kan jo ikke være alene om den ide - når der ligefrem findes papir med det mønster.
Det var den del af en adventspakke i 2021 hos Three Scoops, men jeg kunne da godt ønske
mig, ay det stadig var en del af sortimentet. 
Her brugt til et til lykke kort. 



Mon ikke vi alle kender det med noget flot papir med store blomster, man bare måtte eje,
men ikke rigtig har fået brugt - her har Karina fået et skønt kort ud at sådan et stykke og 
den stille og rolige lyserøde tekststrimmel er lige prikken over i'et.



Lidt i samme stil er dette kort og selvom det kan være svært at se et tekststempel
på en lidt "busy" baggrund er det gået godt nok her.
Det stempel som er fra Danske stregers "Kærlighedssæt" og er Hobbybodens bidrag.
Det er sødt til og man kan bare lige sætte kryds i et af hjerterne (eller flere)



Vi slutter lige af med en fint farvelagt flamingo (Jeg troede det var en Three Scoops men ???)
på en regnbuefarvet baggrund.

GOD august måned allesammen - hverdag, arbejde og skolestart venter jo lige om hjørnet. Men det skal nok også blive godt. 

TAK til de flinke hjælpere i kommentarerne, læs videre der, de vidste de ting jeg ikke gjorde om kortene. Svært at gætte eller finde, når det er julepakker eller surprise pakker det har været i, så skønt I hjælper til.  👏



9 kommentarer:

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Det er da en lækker gevinst i denne måned.
Skønne kort med de flotte blomster (der ligner marimekko) - og flamingoen er fra Three Scoops. Den er fra den seneste surpricepakke (nr. 17)
Også god august måned til jer i HQ. Vi håber på bedre vejr

MosteH sagde ...

Flamingo og papir er fra Three Scoops. Papiret er fra en surpricepakke, og det passer så fint sammen her. Glædelig august.

Anonym sagde ...

Flotte kort, spændende med ny sponsor🙂👍🌸

Tina-Smedegaard sagde ...

Flotte kort og en lækker præmie.

Annette Andersen sagde ...

Tillykke til Christina

Anonym sagde ...

Hvor er det nogle skønne regnbue farvede kort du har vist frem i dag 🌈 og spændende med den nye sponsor!
Vh Tina Wilstrup

Lonny sagde ...

Stort tillykke til vinderen for juli måned.. 🎁🇩🇰
August, synes jeg altid har været et helt fantastisk og dejligt måned - ofte kommer solen frem og giver energi til at vente på at det bliver JUL 🧑‍🎄🎄
Og sikke en flot præmie der er denne gang - det kunne jo egentlig være en ekstra fødselsdagsgave - jeg har nemlig fødselsdag her i august (bliver 22+ ligesom sidste år 🤣)
Dejlig august til alle ☀️🫶

Annette/aka sagde ...

Fine farverige kort.

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

OMG! Det er vitterligt måneder siden jeg har været inde og kikke på blokken, men så man man da heldigvis gå tilbage og se tidligere indlæg.
Sikke mange skønne kort der er sendt ind 🥰 Min ældste søn var for år tilbage udstationeret i Kosovo, og jeg ved fra ham at kortene bringer stor glæde.

Nå men det er stadig sommer lidt endnu..siger kalenderen 🤥 vejret siger noget andet. Nu går vi snart den bedste tid på året i møde, og forhåbentlig mere tid til at få lavet flere kort til OSH.