lørdag den 29. juli 2023

Juli måneds sidste indlæg - julekort og ses vi i Osted 2. og 3.9. ???

I denne uge starter opløbet til vores julekortpakkedag. Vi er som så mange år før kommet i mål, takket være jer allesammen og især de julekort vi altid får i månederne op til og lige efter jul. For når vi allerede skal være klar med pakkerne med julekort i løbet af august er det pga. den lange transport ud til de forskellige lejre og at der også skal være tid til at soldaterne kan finde sig nogle kort, skrive dem og sende dem hjem igen, så er det NU.... lige om lidt det sker.

Disse kort fik jeg f.eks. i foråret, da vi var på Scrapbooking i Osted messen. Giveren ønsker at være anonym, men jeg må gerne vise dem og da hun selv ved hvem hun er, kan jeg så samtidig sige tak for de fine kort. 😊 Hvis hun altså læser med herinde. 



Der er SÅ mange farvemuligheder til fine julekort, rød/hvid og grøn er en af de traditionelle,
men se nu her - den KAN altså også stadig noget. 
Lækkert kristtjørn papir. Tror jeg har en rest af det et sted.

Inden jeg viser resten vil jeg lige skrive lidt om messen i Osted, for det er ved at være sidste chance for at købe sin billet til efterårets messer rundt om i landet og hvor ER vi heldige at have op til flere muligheder i forhold til dengang jeg startede med vores skønne hobby. 

Min datter og jeg har deltaget 2 gange og hygget os og vi skal helt sikkert også med denne gang.
279 kr for 2 hyggelige dage og du kan købe ved at indbetale via MobilePay 3608EK - fikst og nemt.

Der skulle stadig være billetter, så måske ses vi 2. og 3. September??? Det kunne da være hyggeligt.
HUSK, jo flere vi er, jo mere har butikkerne lyst til at slæbe med og indrøm det nu bare. 😉😋😍
Vi kan jo også godt lide at shoppe, ikke ?? 
Tilføj så hyggelige timer i godt selskab, fred og ro til at være kreativ, inspiration, goodiebag og mulighed for at vinde scrapting på det nummer der er på ens indgangsbillet, så får man da nok ikke en bedre weekend. 
Så slå til NU - inden det er for sent!!!

Jeg er der som "privat person" - men skulle du have nogle kort du gerne vil aflevere til OSH, tager jeg dem naturligvis gerne med hjem.  Håber vi ses.  👍😍



Fint stribet restekort med Juleknus fra Simple and basic og en ældre men stadig superlækker vantedie med fint embossing mønster. Men en anden vante kan bruges evt med et snefnug punchet i eller på.



Samme mønsterark - her skåret i rektangelfacon og med et lille stempel med julehilsen.



Stadig lidt at det rød/hvid prikkede men det passer også fint som baggrund for den
smukke røde julestjerne med en hvid enameldot i midten.



Vi slutter lige af med sort og guld - wauw det er også lækkert.
Her som to flagformede udskæringer med kristtjørn silhouet.

Det var de julekort jeg viser denne gang - og så er det først til November jeg giver den gas med at dele så mange af de julekort jeg har valgt at tage billeder af som muligt. Måske kan du genkende nogen af dine egne imellem - selvom jeg naturligvis ikke kan love det. Min mobil er nærmest løbet tør for fotolager og så har jeg alligevel ikke kunnet fotografere alt.

HUSK at det er mandag 31.7. efter 21.30 der bliver trukket 1 heldig vinder af en billet til Ostedhallen og er du ikke den heldige vinder, så ved du nu hvordan du stadig selv kan nå at købe din billet.





jflsdjflsd

4 kommentarer:

Annette Andersen sagde ...

Fine julekort

Annemette sagde ...

Fine fine kort🎄

Bertram sagde ...

Fine julekort 🎅 Dejligt at i også i år er nået i mål med de kort i har brug for.

Tina-Smedegaard sagde ...

Søde julekort.