mandag den 21. august 2023

Hovsa - weekenden smuttede grundet familiefestivitas - HER er det nye indlæg.

 I dag viser jeg et udvalg af kort fra Conny Hillgaard, som er min og Fiftys gode og hjælpsomme ven i det jyske. Udover at indsamle kort fra det jyske og få dem over til os her i HQ laver Conny skam også selv kort. Dem viser jeg nu:



Som nævnt så ofte før, er Conny ret vild med Stampin Up stempler og dies, så
I må selv smutte på nettet og Google jer frem til evt. navne på stemplerne.
Men et sødt børnekort har vi her. 



Samme gælder her, hvor den "toppede høne" er brugt på et kort med drejehjul, så der kommer
et æg med en kylling på vej ud af sit æg....



og derefter en partykylling - cute ikke sandt?



Herefter kommer hele familie HIPPO (flodhest) og de er også søde.
Den her kommer med blomster.



Ham her kan sendes til en cool fyr.



Linedanseren her klarer det ret fint. 

 

Og er der for langt til stranden på en dag med solskin, så er her en god ide. 

TAK for kortene Conny. 

Jeg har lidt mere om vores månedssponsor i Roskilde.

De arbejder tæt sammen med:
Yvett Jensen, der er helt utrolig dygtig med Lavinia stempler, stempelfarver og effekter på bl.a. kort, æsker, bogmærker og tags.
Maria Blok Hansen, som laver flere forskellige former for ”papir-kunst” – vi er især vilde med hendes journals, håndlavede bøger og vilde ideer.

Kreative Tanter er deres værksted – hvor de bl.a. holder kurser og workshops – dem finder I på Facebook/Kreative Tanter/ Begivenheder.

Fifty og jeg har været der et par gange på et lille besøg og shoppe og det er en hyggelig butik med mange gode ting der kan friste.

Selvom det gode vejr har besøgt os igen, håber vi I husker at kigge forbi og kommentere, for nu er der jo kun 1½ uge til august er slut og jeg trækker en heldig vinder inde blandt kommentarerne.

GOD ny uge til jer allesammen.


7 kommentarer:

Hanne Gissel Gross sagde ...

Sikke nogle søde flodheste. Så cute med briller, dykkerbriller 🥰

Tina-Smedegaard sagde ...

Jeg er også helt pjattet med de flodheste.

Bertram sagde ...

Fine fine kort fra Conny

Annette Andersen sagde ...

Hvor er de fine. Er især vild med den sidste i badet

Pia Buch sagde ...

Rigtig fine kort

Lonny sagde ...

Jeg er helt tosset med linedanser flodhesten.. Hvem der dog bare kunne få sådan en kreativ tanke..

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Skønne søde sjove dyr, dejlige festlige kort man bliver i godt humør af ❤️