lørdag den 8. juli 2023

Ny uge på vej og her nye kort til inspiration og kommentering

Vi arbejder os stille og roligt igennem de blå kasser, som I så i et tidligere indlæg og idag var det kort fra Linda Rasmussen, vi gik i gang med. TAK for dem Linda.

Her et lille udvalg af de mange, fine og forskellige kortemner, jeg har valgt LOVE kort og børnekort:



Linda må have et KÆMPE papirlager og mange af motiverne kender jeg slet ikke, 
som f.eks. disse fine små hængelåse bl.a. med hjerter og nøgler ved siden af.
Minder mig om broerne i Europa med love-hængelåse for nogle år siden.
Den fine DIG OG MIG die med skygge er fra Three Scoops.



Fin ide med et Three Scoops hjerte på farvestrålende karton og med et roligt, lille hjørne
med en stemplet tekst der matcher papiret.



Sarte farver på endnu et LOVEkort.
Jeg VED jeg har set det love før, men det er pist væk i min hukommelse.
Blomsten er til gengæld Artist flower og tilsammen giver de et smukt kort.
 



Så er vi en tur i ZOO for at se giraffen. Fin lille detalje med en lille fane med giraf pletter.



Og her et vue ud over  zoologisk have.

Husk at du kan deltage i vores kommentarkonkurrence ved at kommentere herinde i bloggen. Præmien her i juli måned er en fribillet til efterårets Scrapbooking i Osted.

God weekend herfra - vi må hellere tælle og tjekke videre. 






5 kommentarer:

Annette Andersen sagde ...

Sjovt at se hvor mange forskellige udtryk der kan laves

Tina-Smedegaard sagde ...

Gode ideer, der skal luftes.

Pia Buch sagde ...

Altid dejligt med ny inspiration

Conni Winther sagde ...

Flotte love- og børnekort👏👏

Anonym sagde ...

Linda - tak for de mange flotte kort du har lavet. Du har fantasi-glæde og humor i dine kort.
God sommer til alle.