mandag den 28. november 2022

Så har det været 1. søndag i advent og nu går det løs...

Ja - så viser vi julekort måske hver dag indtil jul, så I kan få en masse ideer til jeres egne. MEN det kommer lidt an på hvor mange kommentarer der kommer herinde. Forstået på den måde, at hvis det ikke ser ud til at I har tid til at kigge forbi, så har jeg måske også andet at bruge min tid på her i juletiden.
Jeg vil dog gerne, da det jo nærmest er blevet en tradition 😍



Jeg lægger lige ud med et af mine egne, mest for at vise at alt ikke behøver være nyt
for at kunne bruges især i julen. Her er brugt en tussegammel Sizzix embossing folder,
diverse bogstaver fra Quickutz tiden, en happy tekst die jeg havde i gemmerne,
et par sølvsnefnug fra min restekasse og et snemandshoved fra Taylored Expressions..

Men ellers er det Linda R der står for juleinspirationen i dag:


To julekort med gummiapans små nisse og rensdyr dies på mønstret papir med nissehuer.

og her et lille zoom, så man kan se de fine detaljer på de små figurer.
    


Fint kort farvelagt med Copics og med matchende sværtet baggrund. Tror der er brugt skyer eller trækroner til snelandskabet - det virker fint....  Stemplerne er ret cute - men ikke nogen jeg lige kender.


Her kommer et sødt kort med tre måske rester af mønsterark bundet sammen med en fin,
stor, rød sløjfe med et kristtjørn blad og en dansk god jul tekst jeg ikke mener er i produktion mere,
men så findes der så mange andre gode.



Vi lader lige Rudolf slutte af med dette fine kort. Han er vist stukket af fra julemaden for sættet er fra Cottage Cutz og hedder "Peeking Santa and Reindeer" og den søde tekst er fra sættet SPC005 fra Simple and basic.

TAK for de mange fine kort til dig Linda R. 💗

GOD start på julemåneden. Her i huset laver vi lige de sidste julekort til egen produktionen, vi har jo lavet hver måned, så der mangler ikke så mange før vi kan gå i gang med at skrive og sende dem.

Om 2 dage trækker vi den heldige vinder af denne måneds præmie, så husk du har en chance for hver november kommentar du får lagt herinde. 


9 kommentarer:

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Selvom jeg sagtens kan følge dig med, hvor ens energi bliver lagt henne, så håber jeg virkelig, at det fortsætter her i juletiden. Det er nemlig så hyggelig en tradition og i år har jeg ekstra god tid til at følge med 🙏🤩
Skønne kort med forskellige stilarter og farver. Lige som julen gerne må være 🎄

Jean sagde ...

Jeg er en af dem der sjældent tjekker Blogge, men følger Facebook grupper og sider.. så jeg får kun kigget herind når jeg ser et Facebook opslag reklamere og der lige er tid med det samme til at læse herinde også..
Men jeg har brugt Blogger flere gange til at søge inspiration og nyder at se alle de kort der bliver delt , men forstår bestemt godt følelsen for man skal opveje hvor man bruger sin energi bedst, vi har desværre kun 24 timer i døgnet..

Mie Skov sagde ...

Jeg elsker at se kort herinde og synes det er hyggeligt med min helt egen julekalender herinde, men må også indrømme at jeg virkelig ikke er særlig god til kommentere på det🫣 Det havde været fedt hvis der havde været en like knap herinde 😊
Men igen er det superfine kort og god inspiration.

Conni Winther sagde ...

Tak for al den gode inspiration, vi får her👏

Sivsko sagde ...

Ja, jeg er heller ikke god til at få fulgt med hele tiden, men når der bliver reklameret på FB - så tager jeg et smut herind- Det er så skønt med alle de fine kort og dejligt med god inspiration :)

Lene sagde ...

Fine kort

Soffie Bonde sagde ...

Dejlige kort fra både din hånd Charlie og fra Linda R 💌 og jeg er helt enig med dig i at “genbruge” mange af de jule-sager vi har 🎄

Bertram sagde ...

Jeg forstår godt dine overvejelser mht at blogge hver dag. Jeg synes det er hyggeligt med inspirationen og håber det kan fortsætte med "julekalender " i december. Hvis ikke er det fuld forståeligt. Vores gamle dies og stempler kan jo heldigvis virke som nye, når vi ikke har brugt dem et stykke tid 🙂

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Så fine julekort, og et klap på skulderen til alle for at slå rekorden, det er vildt flot gået 🎅
Jeg synes det er hyggeligt med bloggen, og er da ofte inde og kikke, måske et af mine kort finder vej ind (hihi).
Glædelig december til alle 🎄