mandag den 15. august 2022

I dag forkæler vi jer med lidt flere kort end vi plejer....

 Både fordi vi skal have jer lokket ind på skærmen her i sommervejret - men også fordi Laila Toudal har forkælet mig og Fifty med disse FINE kort til soldaterne og dem skal I da også have lov til at nyde, jer er ihvertfald blevet super inspireret til at lifte nogle af ideerne med de dies jeg allerede har og ja UPS nok også købe nogle af dem jeg ikke har.  En form for WIN WIN eller hvad??



Nuttet (Fifty godkendt) babybjørn på et til lykke kort
som jo både kan være til nyfødt, til dåb eller til til lykke med noget helt andet.



Så er der dømt tøsekort med enhjørning og sommerfugle.



Til lykke denne gang med bamsepige...



Lækre ispinde og isvaffel til en fødselsdag. Bliver da helt lækkersulten.



Til lykke med hvalpen, eller til lykke til en der elsker hunde
eller bare til lykke fordi det er så sødt det her kort med sommerbier og jordbær.



Igen Marianne design - denne gang med baby i vugge.



De øverste kort var SØDE, men se nu her!!!
Når man kombinerer Bamse med de røde støvler
med bierne og de små honningbøtter fra (tror jeg) køkkenredskaberne
til musefamilien. Jamen HOLD da op. Jeg smelter helt over dette kort.

TAK for de skønne kort Laila og også de fine julekort - du er en KÆMPE inspiration for mig og helt sikkert også for en masse af vores læsere. Heldige de modtagere der får et af disse nuttede kort.

Selvom hverdagen har indfundet sig og skole og arbejde er i gang igen ønskes I en fortsat god sommer
for de lyse dage og det gode vejr kan jo fortsætte et godt stykke tid endnu. 

6 kommentarer:

Jean sagde ...

Åh hvor er de da bare super søde

Mette Nysted sagde ...

Ej de er så fine 😊 Jeg er helt vild med kortet med hunden, bierne og jordbærrene! (Jeg har hund så alt med hunde er et hit 😍)

Bertram sagde ...

Skønne skønne børrnekort fra Laila.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Søde og skønne børnekort, der helt sikkert vækker glæde alle steder, de når frem

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Åh så fine og søde kort. Elsker bare de dies fra Marianne Design, så mange muligheder ❤️

Hanne Stensig Andersen sagde ...

Wow hvem der bare har fødselsdag. Skønne kort 🤩🤩🤩