onsdag den 1. juni 2022

SAM - fra Christina H. Petersen - vinder og ny sponsor

Da jeg er valgstyrer hele dagen (07.00 til 22.30) er dette et midt om natten indlæg, så bær over med eventuelle trykfejl 😏.

Vinderen af maj måneds kommentarkonkurrence er denne kommentar:

Fine kort, hvor papiret fra Maja Design minder mig om min egen scrapstart. Jeg griner stadig over hvalen - det er ellers et lækkert kort.

som er skrevet at (MosteH) Hanne Gissel Gross. Til lykke Hanne, du var den heldige vinder af HAPPYMADES gavekort på 200 kr.  Og TAK for støtten til dig Anette. 💟

Vi byder i dag på disse fine kort fra Christina H. Petersen SAM leverance:



Først dette overblik - der er kort til 3 kategorier kan jeg se.



Vi starter med dette sarte og fine sommerfugle kort i kategorien Generelle kort.



Så kommer dette søde børnekort.



Et fint drenge konfirmationskort i blå nuancer.
Stjerner er altid godt til drengekort.



Endnu et generelt kort til en kaffeelsker.



Endnu et konformationskort - denne gang til en pige.



og vi slutter med denne fine syren på et generelt kort.

Tak for kortene til dig Christina.

Sidst men bestemt ikke mindst ved jeg jo I sidder der og tænker - og juni måned - er der mon en ny sponsor og JA - det kan I lige tro der er - vi er nemlig så heldige at Gitte fra Hobbyboden er klar med et gavekort på 200 kr til kommentarkonkurrencen i juni - jeg trækker lod 30. juni efter kl. 21.30.

GOD ny måned her fra HQ og god nat....😴

12 kommentarer:

Hanne Gissel Gross sagde ...

Jamen altså - hvor heldig har jeg lov at være. 1000 tak. Jeg lover at bruge dem fornuftigt 😂

Line Lynggaard sagde ...

Fine kort. 🤩 det kunne være man skulle få lavet nogle generelle kort uden tekster.

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Tillykke med gevinsten til Hanne Gissel Gros 🇩🇰 lækre kort med Maja karton 😍 Jeg er selv vild med karton fra Maja, der er så meget flot at vælge imellem. Har sendt pakke med 3 kilo færdige kort i går, så håber jeg OSH kan bruge dem. God scrap sommer til alle de flittige bidragydere og selvfølgelig til alle i OSH ❤️🌻🌞

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Skønne kort, der begynder den fantastiske SOMMERmåned :)

SusanneD sagde ...

Hvor er de flotte hver og en.

Hilsen Susanne Fra Bornholm

Bodil Bording Hansen sagde ...

Søde og fine kort, og tillykke til den heldige :0)

Anonym sagde ...

🤣😍

Mette Nysted sagde ...

Sikke fine kort. Tillykke til Hanne.

Bertram sagde ...

Tillykke til Hanne 😊 Flotte generelle kort fra Christina.

Louise Kirstein Lassen sagde ...

Rigtig flotte kort 🤩

Anonym sagde ...

Flotte, flotte enkle kort, som jeg bedst kan lide. Jeg vil til at lave kort til OSH!

Tina-Smedegaard sagde ...

Igen god inspiration til flotte kort.