søndag den 10. april 2022

Honey I'm home - men måske har I slet ikke opdaget jeg har været væk.

Efter FIRE skønne uger i Provence er vi nu hjemme igen - men hvem dælen har slukket for varmen herhjemme??  😬

Jeg havde forberedt en række indlæg og var også på fra sommerhuset indimellem og derudover har Pia Krogh Larsen, Annette Ancker og Hanne Byskov fikset OSHs kasser på messerne og TAK for det. 

Men mens jeg pakker ud og bestiger "Mount Laundry" får I lige disse kort fra kassen fra Margit B. at hygge jer med.



Ja Fifty har stadig frit valg når der kommer nye kort, så det ER ham der har valgt dette
fine bamsekort med en Fødselar der er ved at åbne gave og kigge på sine kort.



Et lille drenge-børnekort med dinoer på.


Og dette knus til en lille prinsesse.


En fin, lille lyserød blomsterhilsen.


Dette må da bestemt være et portræt af mig, når jeg begynder at arbejde mig gennem
kasserne fra messerne.  😍


Sidste børnekort er med denne lille skønne pirat fra Magnolia.

TAK for kortene Margit - og til jer der kigger med, husk at kommentere, hver kommentar er jo en chance i lodtrækningen, som i denne måned er om et gavekort til NHH design.

RIGTIG god Påske til jer allesammen - vi kommer retur med et indlæg lige efter påske.



10 kommentarer:

Bertram sagde ...

Velkommen hjem fra ferie 😊 Lidt varme sydfra havde været velkommen 😊 Skønne kort fra Margit, forstår godt Fifty valgte de søde bamsekort.

Mette Nysted sagde ...

Velkommen hjem 😊
Fine kort fra Margit

Heidi / Heroly sagde ...

Dejlige børnekort - dem er der helt sikkert brug for ude i verden.

Hanneby sagde ...

velkommen hjem :) .. .. jeg havde nu regnet med, at i tog varmen med hjem ...
Søde kort, - må da finde mine gamle magnoliastempler frem, - fra gemmermne :)

Anonym sagde ...

Velkomme hjem
Skønne kort
God påske 🐥🐥🐥

Eva sagde ...

God påske 🐥🐥🐥🐥

Conni winther sagde ...

Flotte børnekort, julekort m.m. tak for inspirationen👍🌿🌷

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Velkommen hjem til de hjemlige bjerge. Varmen er da heldigvis kommet godt igen i de sidste dage her i påsken og ser ud til at blive lidt endnu. Lækkert - ganske som kortene også er :)

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Velkommen hjem fra ferie 🌻 Lidt forår har vi da haft i påsken 🐣 og sikke nogle dejlige kort der er vist 🥰

Bodil Bording Hansen sagde ...

Søde børnekort :0)