søndag den 10. oktober 2021

9. oktober - lørdag med scrap i Osted og sol her i Allerød

 Vi når at gøre et indhug mere i kortene fra Middelfart i denne weekend. I går var det en pose med kort der ikke havde navn vedlagt - men de kan kendes på dette fine mærke på bagsiden. Så TAK for dem og sig endelig til hvis du kan genkende dine kort - så jeg kan rette til dit navn her i indlægget. SÅ kom der svar - kortene er fra Jeanette Eversen (efternavnet er mit gæt efter et kig på diverse Jeanetters sider) håber jeg gættede korrekt. 😁



Kortene havde dette mærke bag på.



Et LOVE kort med sølvtrådssløjfe og fin hvid bladkrans.
En A. Renke die er jeg ret sikker på.



Endnu et LOVE kort med blade, blomster og en sommerfugl.



Stemplet og farvelagt blomstermotiv med Papirkys tekst fra Simple and Basic



Smukt blomstermønstret baggrund og motiv har dette kort.



En optimistisk blomsterhilsen med fin håndklippet sløjfemotiv.



Et Til lykke kort til en teenager med fine små sommerfugle silhouetter.

Som lovet tidligere lidt info om vores månedssponsor Papirdesign (de Kreative Tanter) i Roskilde.
Susan og Tina har inviteret mig og Fifty på en visit lørdag 16. oktober. De afholder en kreaweekend for tilmeldte scrappere den weekend og det betyder, at vi kan se butikken og lokalerne, skyde nogle fotos og orientere jer i et kommende indlæg.  Det glæder vi os til - I hører nærmere. 


9 kommentarer:

Tina-Smedegaard sagde ...

Sikke nogle flotte kort.

Lene sagde ...

Flotte flotte kort

jeanette sagde ...

God morgen.
Det er en af mine poser 😉
God søndag

Unknown sagde ...

Waw nogle flotte kort

Tina sagde ...

Sikke nogle flotte kort 🥰

MosteH sagde ...

Flotte kort

Bertram sagde ...

Søde kort Jeanette har lavet.

Hanneby sagde ...

skønne kort, og dejligt med variation .<)

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Smukke kort 💕