søndag den 7. februar 2021

7. februar Børnekort fra Conny H.

Så er det søndag - og hvor er det vigtigt, at vi husker at der skal være forskel på hverdage og weekends, især i disse tider, hvor meget foregår inden for meget små cirkler for mange. 

Vi sørger for at morgenmaden er lidt anderledes, helt ned til at der er specielle krus, der kun bruges om søndagen. Det kan måske lyde skørt, men det virker, så alt ikke bare er "same-same".

I dag skal I da også lige se nogen af de søde børnekort fra Conny H.:

Med hele tre små nuttede elefanter er der nok virkelig TONS of fun.

Her er brugt My Favorite Things - Adorable Elephants stempler og dies
Dem har HAPPYMADE i deres webshop i øjeblikket har jeg set.

Disse sjove æsler er fra Stampin Up ved jeg.

Her en lille ugle klædt ud som pirat.

Ham her er i familie med de små søde elefanter fra kort 1.
Jeg husker fra min børnelærdom at elefanter har en MEGET god hukommelse,
så nok derfor teksten er "You are unforgettable".

De små elefanters fine grå farve minder mig om, at du nu kan købe Copic Sketch penne hos HAPPYMADE. Det skal jeg, for jeg mangler AKUT nogle af de nuancer, der kun fås i Sketch udgaven.

I sidste indlæg nævnte jeg at Anette har en fortsættelse af tekst dies og hot foil tekster på vej. Der skulle også komme nogle lækre hot foil baggrunde. Derudover kommer der også "et par cuties" af eksisterende dies - hvor spændende lyder det lige???  Ja jeg kan da dårligt vente...... mit shoppegen er så træt af apoteksbesøg og ture i supermarkeder. 😷

)

8 kommentarer:

Tina sagde ...

Åh altså, de elefanter var mit første stempel sæt for omkring 6 år siden. Og jeg bruger dem stadig. En klassiker, I min verden. Men alle søde kort, og jeg så den nyhed med sketch i Happymade så et gavekort ville bare lige være sagen 😍

Pia Larsen sagde ...

Så dejligt med super søde børnekort fra Conny :)
Og mon der er andre som mig som utålmodigt venter på at se de nye Hot Foil plates fra Simple & Basic??? Ihhhh, det er SÅ spændende hvad Anette fra Happymade har fundet på til os :)

Charlotte Rostrup sagde ...

Hvor er de dog søde, Jeg er sikker på at der engang er nogle små børn (eller voksne ...) som bliver glade

Heidi / Heroly sagde ...

Skønne børnekoret fra Conny. Jeg er også glad for elefanter og har da mindst et die-sæt😇
Jeg ser også frem til nyhederne fra S&B - jeg er ny ejer af en Glimmer Hot Foil maskine, så nye platea vinke være kærkommen 🥰

Marie-Louise Hvam sagde ...

Super søde kort

Unknown sagde ...

Waw, sikke nogle fine børnekort, elefanterne er bare så søde.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Sikke nogen søde og sjove kort 🌈🤗🌈

Tina M. sagde ...

Ja, hende Anette, hun kan noget - og det er en super lækker release af hotfoil, hun har lavet.
Dejlige børnekort - den er da herlig, den pirat ugle.
Mange hilsner fra Tina M