mandag den 2. november 2020

November måned sneg sig lige forbi radaren i weekenden.

 Fifty og jeg havde så travlt i weekenden, både med at deltage i "Scrap sammen - hver for sig" og med at fejre at jeg nu igen må køre bil. Og så var jeg jo nærmest starstruck over at jeg åbenbart bor sammen med en ægte model, da Fifty i op til flere versioner udkom som digistempel. 

Kort fra NHH design team - digi baggrund og digi Fifty.

Men bedre sent end aldrig - HER kommer indlægget med vinderen af oktober måneds kommentarkonkurrence.

Præmien er et gavekort på 200 kr - fra KREATIVE TANTER & Papirdesign i Roskilde (og på nettet).

"Jeg er vild med din Kvickly julemand, tak til ham for fyld til kasser og maver. Og så er jeg super glad for omsorg at Fifty har fået mundbind på og dine skønne kortbamser ligeså. Så må du gerne grine hele vejen hjem. Og sikke skønne kort der vises her over."

Det er Else Damsgaard der har skrevet denne kommentar - TIL LYKKE Else !

Samtidig siger vi 1.000 tak til oktobers sponsorer Tina og Susan for den fine præmie, som enhver herinde ville juble over at kunne snolde for.

I et separat indlæg i morgen viser vi nogle nye kort og røber hvem der er vores november sponsor.

God ny uge herfra. 

7 kommentarer:

Jean sagde ...

Hvor er det bare skønt du må køre bil igen, det må være dejligt med den frihed igen..

Stort tillykke til Else med den skønne præmie..

Tina-Smedegaard sagde ...

Tillykke til vinderen!
Jeg synes også, at Fifty-stemplerne er virkelig søde.

Annette / aka sagde ...

De søde Fifty stempler må altså blive populære.
Dejligt du igen kan køre ud og shoppe....LOL

Heidi / Heroly sagde ...

Elsker de Fifty digi stempler. Og vi skal nok holde øje med dig på vejen, så vi kan springe i sikkerhed hvis foden smutter muhahaaa🤣🤣

Else-DK sagde ...

Tusind tak. Jeg har selv først set det nu. 🤗

MosteH sagde ...

Tillykke med præmien.

Tina sagde ...

Jeg skal have hentet de filer og farvelagt Fifty 🥰