onsdag den 13. maj 2020

13. maj søde kort fra Sally Ann

Ja det går jo fremad og bedre dag for dag her i Danmark -
men det varer nu lidt før jeg griber til ordet Wonderful om vores hverdag..
Men derfor kan man jo sagtens sende sådan en hilsen hjem ude fra den store verden.
Hej - jeg er desværre lidt smerteramt med en HELT tosset nakke p.t. ligner en grib halvdelen af dagen og det klæder jo ikke nogen, vel?  Men nu har jeg sneget mig ind til pc'en og den gode kontorstol og prøver at få et indlæg færdigt. Jeg har godt hørt om alle I der arbejder hjemme og får arbejdsskader - og må sande at mine nuværende gøremål åbenbart også er hårdere ved kroppen, end da jeg sad og stod foran 2 skærme på jobbet.

Dagens kort er fra en pakke tidligere på foråret fra Sally Ann i Kastrup. Der var også julekort, men dem ved I jo at jeg gemmer på lageret til senere på året.

Ja da jeg så dette kort i februar tænkte jeg - godt kort at sende hjem til familien.
I disse dage er det jo et kort vi ALLE har nogen vi kan sende det til, ikke?
Det samme gælder disse fine puslespilsbrikker - dengang tænkte jeg slet ikke at så mange danskere ville blive vilde med at lægge puslespil igen i en lang periode:

Blomster og hjerte - fine brikker - men kan ikke fortælle hvilke dies det er i dette tilfælde.

Jeg har som så mange andre shoppet scrap på nettet og også fået leget med lidt af det, men det kommer vi tilbage til en anden dag.

Hav en god uge - jeg pusler med et længere indlæg til om et par dage.

7 kommentarer:

Unknown sagde ...

Waw nogle flotte og og anderledes kort, er vild med det med de 3 pusleprikker.

Annette / aka sagde ...

Fine kort fra Sally Ann. Især opsætningen på det første kort er så flot.
Ja Charlie, lediggang er roden til alt ondt. Uha....
Rigtig træls med sådan en nakke. Jeg har det lidt længere nede efter 7 uger med H hjemme, så kiropraktoren bliver flittig besøgt. Vi er mange, der glæder os til en normal hverdag..... og gad vide hvornår det bliver ?
God bedring med nakken.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Fine fine kort, sikke noget øv med nakken god bedring 🌈🤗🌈

Gudrun hjerrild sagde ...

Fin inspiration fra Sally Ann, tror jeg snupper ideen med de udstansede hjerter på det romantiske kort♥️

Sally Ann Funder sagde ...

Årh, tak for rosen, søde Charlie. Ked af at høre om din nakke. Jeg kender desværre selv problemet - og det hjælper ikke, når man ikke kan komme til sin sædvanlige træning.... Tænk, jeg måtte ind og se på min computer, om jeg virkelig havde lavet det kort med wonderful... det kunne jeg slet ikke huske. Men det gik op for mig for en måneds tid siden, at jeg har lavet over 300 kort i år (gik på efterløn og havde lagt al "fritid" i rammer, og så kom den dumme virus og lukkede en masse ned....).
Med hensyn til puslespilsbrikkerne, så … pyha - så er jeg heldig denne gang, for normalt kan jeg aldrig huske, hvor jeg har tingene fra - men dette sæt var så stort - og heldigvis gemte jeg en baggrund, hvoraf det fremgår, at det er et sæt fra Tonic Studies - med stempler og dies... bare så I kan se det, så er der en tilfældig link her https://www.google.com/search?q=tonic-studios+all+you+need+puzzle&tbm=isch&ved=2ahUKEwiA9-SGm-HpAhWKxyoKHSUOCCYQ2-cCegQIABAA&oq=tonic-studios+all+you+need+puzzle&gs_lcp=CgNpbWcQA1DliwFYzKQBYJamAWgAcAB4AIABW4gB6gOSAQE3mAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWc&sclient=img&ei=Q0TVXsDJB4qPqwGlnKCwAg&bih=630&biw=1152#imgrc=XBe4K_NvMaon-M

Sally Ann Funder sagde ...

PS: Også tak til jer andre for jeres søde kommentarer... Virtuelle kram herfra.

Sally Ann Funder sagde ...

Sikke en elendig link, jeg fik delt til de puslespilsdies! Undskyld. Men altså, de var fra Tonic-Studios … fra 2018 - og dette link er vist bedre.... Jeg ved ikke, om de fås endnu. Men der er såååå mange dele og muligheder for at blande... Så - nu fik jeg vist rettet lidt op på "fejlen" / Sally Ann