fredag den 15. marts 2019

Fine kort fra Stinne og på forhånd tak

til jer der har afleveret kort i Middelfart. 1000 tak. Jeg har foreløbigt set et foto af kassen, da Fifty og jeg holder en længe ventet forårsferie i øjeblikket.  Jeg glæder mig til at kigge på det hele når vi er hjemme igen.

Men i dag disse søde kort fra Stinne (fra mit fotolager) og tak for dem.

Sødt Hello kort. Fin lille blad pynt og cute cirkel med hjerte. 

Samme ide men her med fin guldcirkel og love hilsen. 

God ide med stemplet tekst både på kanten af motivet og i den hvide del af kortet. 

Fjer er sådan en lækker pynt

Lækre sarte farver og hvid bladpynt. 

Til lykke med en to go kaffe. 

Tøset babykort. 

Lille hurtig hilsen fra ferielandet. Så er der nyt at kommentere på, så du kan få endnu en chance i denne måneds kommentarkonkurrence.  Husk at skrive dit navn i kommentaren, hvis du kommenterer anonymt. Jeg kan ikke vælge en vinder der er anonym. Lækkert gavekort på 200kr er igen på højkant i denne måned. Besøg vores marts sponsor. Klik på linket til Happymade i vores sidemenuen. 



12 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Søde kort igen fra Stinne.
God ferie til hele familien herfra.

Ruth Tingleff sagde ...

Rigtig søde kort. God ferie. I har helt sikkert bedre vejr end her. 😎

Unknown sagde ...

Søde kort, lidt til enhver anledning.

Anonym sagde ...

Igen god inspiration, med fine kort.
Rigtig god ferie til dig og din familie.
Hilsen fra Annelise Kristiansen, Skive.

Pia Larsen sagde ...

Må bare sige, at kortet med fjerene fik det til at krible i mine fingre. Det kunne være en oplagt weekend-CASE, som der kan hygges med :D

MosteH sagde ...

Det er nogle vildt lækre kort. Især de glade farver i det første kort og fjer-kortet. Skønt at bruge de forskellige blade i forskellige farver.

Unknown sagde ...

Herlige og lækre kort

Bodil Bording Hansen sagde ...

Rigtig fine kort og gode ideer :o)

EttenA sagde ...

Sikke mange søde og fine kort.
Der er meget inspiration at hente her.

Lisbet M sagde ...

Søde kort. Dies med blade gør, at man kan få udnyttet alle sine papirrester, og det er altid godt med blade på kort:)

marianne ancker sagde ...

skønne kort..

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Søde kort fra Stinne med inspiration til os andre.
Håber, I havde en dejlig tur til ferielandet :)