fredag den 3. juli 2015

Nye kort fra Connie H. En juni vinder og en juli præmie.

Nys hjemme fra ferie blev jeg mødt af to pakker kort fra Connie H.  Altid dejligt at se når en medscrapper finder nye ideer og nye stempler. I dette tilfælde dejlige digitale stempler fra dygtige Mo Manning.  Se lige her.

Skønt kort til den ældre generation.  =0) 
Dejligt tekst og dejlig bamse  - Fifty har valgt at vise dette kort   
Er han ikke SKØN - man skal aldrig blive for gammel til at lege, vel?
Der var en KÆMPE portion af disse fint farvelagt og SÅ fine til dem med en lille dreng derhjemme.
Punchart kort - han minder mig om en fra Muppet show - sjovt til børnene.
1000 tak for de mange fine kort til dig Connie =0),

Vi har også fået trukket lod om det lækre stempel fra Picturing the world - den heldige vinder blev ejeren af denne kommentar:

Søde julekort I har lavet - hvor blev mr. Linky af?
Ruth Tingleff

Til lykke Ruth det lækre stempel kommer snarest i din retning.  =0)

Og i juli måned er det denne SUPER præmie fra Jeans Scrapshop (doneret på SAM i anledning af OSH's 5 års fødselsdag) der er på højkant:


Der er et hav af lækre kort i 3 størrelser - perfekte til jer der laver drengealbum - men også rigtig gode til kortproduktion - Jeg ville linke til en artikel om at bruge PL kort og lign. i sin kortproduktion, men husker ikke lige nu hvor jeg så den. MÅSKE var det Cecilie der havde skrevet den?

Reglerne er som altid at man har et lod pr. kommentar i denne måned. Vi har dog haft et par nye læsere herinde, som har kommenteret og hurra for det - men som aldrig er vendt tilbage for at få deres præmie - vi kan jo ikke sende til nogen vi ikke ved hvor bor! 

Så fremover gælder det at man skal selv holde øje med hvem der har vundet lige omkring månedsskiftet og inden for 1 uge give lyd fra sig hvis man har vundet - hører jeg ikke noget bliver der derefter trukket en ny vinder. Det må være fair og foregår en del andre steder på nettet har jeg set. Så HUSK det - og hjælp gerne med at "vække en vinder" hvis du kender vedkommende.  =0)







12 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

Stort tillykke til vinderen, kender hende desværre ikke. Og sikken en fin præmie til nælste måned også. for slet ikke lige at tale om alle de mange kanon flotte kort her. Der er da godt nok inspiration for alle pengene, hvis nogen skulle være i underskud. Hvor er de flotte alle sammen.
Rigtig god sommer til alle herinde også, nu har vi da heldigvis lidt af det.

Annette / aka sagde ...

Sikke en masse søde kort fra Connie. Flot model Til fars dreng. Det er jo en perfekt model til OSH.
Tillykke til Ruth, som jeg både har hilst på og fulgt på hendes blog.....( især da jeg selv var flittig til blogrundfart)
God aften i HQ. Håber I kan nyde den danske sommer oveni ferien sydpå. Vi synes nu, der er rigelig varmt. Men må jo ikke klage.....

Anonym sagde ...

Tillykke til vinderen! Og.. Velkommen hjem til varmen :)
Skønne kort med Mo Manning - jeg er vild med de motiver, digitale som stempler..
Jeg tillader mig lige at linke her, da den artikel med PL kort du snakker om, ganske rigtigt er en Cecilie har skrevet for Scrapsisters, hvor det Kreative Team har designet mange fine ideer til: http://scrapsisters.dk/blog/project-life-udenfor-lommerne/
Mange hilsner fra Tina M.

Pia Larsen sagde ...

Ikke dårligt at vende hjem til bunker af OSH kort og godt vejr :-)
Er helt enig i, at far's dreng kortene er fantastiske.
God weekend til alle :-)

Bodil Bording Hansen sagde ...

Fine kort og tillykke til Ruth, jeg prikker lige til hende.
Knus fra mig.

Anonym sagde ...

Velkommen hjem, håber I har haft en god ferie, skønt kort, sjov Mo Manning kort og 'muppet' kort var en super ide, tillykke til Ruth, ha en god uge. Hvornår sender du igen, er det julekort?mvh Vikki

Ruth Tingleff sagde ...

Ihh altså. Hvor heldig kan man være. Tusind tak. Jeg glæder mig til at modtage præmien. :-)

Lene sagde ...

Fine fine kort

karenmariehansen sagde ...

sikke nogle fine kort, især er jeg vild med den ældre herre ombord på mini-lokomotivet!

Lisbet M sagde ...

Fine stempler - jeg faldt især for det, hvor den lille dreng bæres på skuldrene.

Conny sagde ...

Tusind tak for alle de pæne ord om kortene. Jeg er ny udi at lave kort. Jeg er ikke så god til at pynte, så derfor er mine kort meget enkle. Jeg elsker at se andres kort, det er til STOR inspiration for mig. God sommer til alle.

Stinne sagde ...

Stort tillykke til vinderen.
Og Charlie - det er helt okay, jeg er selv en klovn til at huske hvor jeg har været med i konkurrencer mm.

Knus fra en glad vinder😉