onsdag den 24. juni 2015

Julekort #6

At tænke sig, at der nu kun er ½ år til juleaften... Det er lidt vildt; men så er det jo dejligt at vide, at i det mindste nogle af årets julekort allerede ligger klar til at blive skrevet. I dag præsenterer Charlie og jeg vores juni-julekort, og vi håber, at I er mange, der vil dele jeres kort med os andre.


Mit kort er lavet i forbindelse med et onlinekursus hos Online Card Classes, men teknikdelen af kortet blev ikke helt, som jeg havde forventet. Heldigvis kunne kortet nemt reddes, og jeg er svært glad for den lille funky julemand fra My Favorite Things, som drøner af sted gennem julenatten.
Vinterhimlen er lavet med distress inks og lidt fortyndet hvid maling, mens julemanden er farvelagt med

 Mr Linky er her


Jeg har også været i farvelægningshumør og har støvet et ældre men efter min mening yndigt Magnoliastempel af. En lille pige der nærmest ligner en del af et Luciaoptog i hvid natkjole, lysestage og glimmer i håret. Der er også lidt glimmer på det hvide i kjolen og lidt gråt for på denne måde at fremhæve det hvide look. Hendes lyse hår er farvelagt med flere lyse nuancer og lidt guldpen. Beklager det sene upload. Men det er stadig den 24. Juni lidt endnu. Godnat. ;0)


Og her kommer Mr Linky. 

<script type="text/javascript" src="http://www.blenza.com/linkies/thumblink.php?owner=OSH&postid=25Jun2015"></script>

6 kommentarer:

Mette sagde ...

Søde julekort i har lavet begge 2 - jeg tror at Ole Lukøje har taget noget af Cecilies tekst til kortet :-)

Karina Beck sagde ...

Det er to rigtig søde julekort begge to.
Charlie har du ingen Mr. Linky denne gang?

Ruth Tingleff sagde ...

Søde julekort I har lavet. Men hvor blev Mr. Linky af?

kortmager sagde ...

Søde julekrot. Ja, det er kun et halvt år til!

Margit sagde ...

ENDELIG.... kom der liv i Mr. Linky... tror måske han har været på ferie??!!
Nå, men nu har jeg vist mit julekort for juni måned - og de to "scrappe"damer har jo IGEN præsteret to fantastiske kort.
HERLIG udfordring.
Nyd SOMMEREN....endelig!! knus

Anonym sagde ...

Super smukt kort fra jer begge, må prove stjerne baggrund det er så smukt og lige hvad jeg har behov for til en ide jeg har, men mangler papir til, så tak for inspiration, fortsat god uge, mvh Vikki