onsdag den 19. april 2023

Sikke fint aprilvejr - både Dronningen og månedens øvrige fødselarer kan være stolte...

 Men nu må I ikke helt glemme at bruge en lille smule skærmtid, selvom solen skinner, og i dag får
I noget nyt at kigge på og kommentere på. 

Det er nogle fine kort, som jeg er 90% sikker på også er fra Sofie da de lå tæt op flere af hendes kort i kassen fra Convention - ellers er der en anden der også er SUPERSKRAP til flot farvelægning og så er det bare at melde sig, så vi kan få rigtigt navn på - men jeg holder nu fast i mit gæt om det er Sofie indtil andet er bevist. 

Der er så mange fine detaljer at jeg giver alle kortene den store visning denne gang. 



Se lige dette superlækre (savle savle) isglas fra Three Scoops.
Pynten er dog ikke den med kirsebær, jeg kender fra stempelsættet,
så Sofie må have tryllet og masket noget andet lækkert ovenpå. 



Nuttet, lille, sovende pindsvin, som jeg ikke lige fandt via Google
nyder livet midt i birkeskoven i det bløde græs med fine svampe rundt omkring.



Dan dies fine til lykke her brugt på et kort med en superflot bonderose.



Sødt fødselsdagskort med skønt vandmelon/larve par og lille hjerte med fin shakerplads
midt i alt det lyserøde.



Sidste fine LOVE kort har 3 vinduer der giver god plads til både tekster og små søde motiver. 
Den fine stak med lækre donuts er fra Polka Doodles der også har lavet den glade kop.
Måske også toast og pie - men jeg fandt dem ikke i min søgning.

IIHH  hvor blev jeg i godt humør af at lave dette indlæg med søde kort, håber det smitter hvis der sidder en derude og hænger lidt med næbbet.

I denne måned er det Nadja og NHH design der når måneden er slut kan give 1 heldig person der har kommenteret på april måneds indlæg et smit på læben, skal det være dig??  Så er det i gang med at kommentere for du får jo en chance for hver kommentar du skriver herinde. 

Nu må I hygge jer, nyde solskinnet, huske at være kreative, for det giver også smil på læben og have det godt indtil vi er tilbage 24.4. med vores apriludgave af OSH julekortinspirationen.  HEJ så længe.

8 kommentarer:

Anita Mønster sagde ...

Wauw sikke da nogle lækre sommer kort, bliver da helt lækkersulten 🥰🥰

Anonym sagde ...

🙃 det var rigtig gættet 🙈 de er allesammen fra mig. Den lille pindsvin også Three scoops og det sidste med kage & kaffe fra Polka doodels ♥️

Benedicte Hjalting sagde ...

Det er godt nok nogle flotte kort.

Anonym sagde ...

Så søde og fine 👏 Vh Tina Wilstrup

Bertram sagde ...

Sofie er virkelig en ørn til farvelægning 🥰 lækre kort

Annette Andersen sagde ...

Virkelig nogen fine kort

Mette Nysted sagde ...

De er fantastiske 😍 så gennemførte, mange detaljer og farverige 👌🏻♥️

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Flotte kort i skønne farver - men tillykke (med blomsterne) er vist også en Three Scoops :)
Jeg har virkelig nydt april - både med godt vejr, men også de andre dage. Weekendtur i København, påskeferie i den første uge, fødselsdag hos manden, mig selv og senest konfirmation hos ældsteguldet, så kan en måned ikke være meget bedre ❤❤