lørdag den 21. januar 2023

Weekenden er i fuld gang - og her lidt søde forårs/påskekort

Jeg glemmer nogen gange at vise denne type kort, fordi påsken i modsætningen til julen jo kun strækker sig over få dage, så der ikke er så mange indlæg om netop denne højtid. Samtidig er det tit der jeg også viser konfirmationskort - men NU faldt jeg over disse foto og derfor kommer de på nu:

De er i sin tid lavet af dygtige Nadja K og mange tak for dem og de andre kort Nadja 💓 

Er I klar til en portion super nuttede kort i lækre farver ? .....



Jeg har selv et hav at kaninstempler og dies - men denne streg er jeg ret vild med.
Jeg kendte dem ikke. Godt man så kan Google - for jeg fandt ud af at de hedder
"The world of bunnies og er et Leane Creatif sæt. 
Fin ide med de tre punchede pladser til dem - den punch ligner min ældre punch fra Stampin Up.
Så mange, små søde detaljer på denne hilsen, ikke??



Næste gang jeg er på en gård, vil jeg lige tjekke om man kan kønsbestemme kyllinger
ved hjælp af butterfly/hårsløjfe modellen - men sødt ser det ud. 😊
Efter en Googletur kan jeg berette at det også er en Leane die.



Både kanin, pensel og farvetuber er fra samme sæt som kort nr 1.
Her er han klar til at male hvadsomhelst - fin baggrund med stærke farver og et par klatter maling.



Her lykkedes min søgning ikke. Der var MANGE kaniner - men lige disse tre søde
små langører, der sad i netop disse stillinger, kunne jeg ikke finde. 😔
Jeg kender heller ikke den enkle men fine blomsterkant der er punchet med.
De er så fint farvelagt, at jeg nærmest forventer de hopper ud fra kortet og væk 👍😍

Håber I kom lidt i forårsstemning af disse farver og motiver - det gjorde jeg ihvertfald. 

Husk vores kommentarkonkurrence, hvis du vil være med i lodtrækningen 31.1. efter 21.00 om et gavekort på 200 kr til Hobbyboden - der er mange fine nye ting der kan friste hos Gitte.


10 kommentarer:

Conni Winther sagde ...

Flotte påskekort👏🐣🐥

Anonym sagde ...

Så søde kort 🌈🤗🌈

Mette Nysted sagde ...

Søde søde kort 🐇🐰

Bertram sagde ...

Søde påskekort 🙂

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Søde påskekort - og ja, det er så fin en streg, Leane har brugt til sine kaniner. Meget charmerende

Jean sagde ...

Skønne påskekort, dem laver man slet ikke nok af 😁

Annette Andersen sagde ...

Har vidst aldrig lavet et påske kort. Men det skal måske prøves

Lindas zoega Christiansen sagde ...

Så sæde påskekort

Lene sagde ...

Mega sødt stempel med kaniner og sødt kort, der er lavet med dem

Tina-Smedegaard sagde ...

Hyggelige kort.