torsdag den 6. oktober 2022

GISP og tak - det var en FLOT portion kort vi fik fra Convention

Og tusind tak til alle jer der har afleveret kort i OSH kassen i Middelfart. De er nu ved fælles hjælp (tak Hanne Byskov) kommet hertil og da jeg har en supertravl oktober med gæster fra udlandet og familiehygge er mit "lagerrum/gæsteværelse" p.t. mest gæsteværelse - så jeg har måttet inddrage et
garderobeskabs bund, så de er gemt bag en pæn hvid skydedør i vores entre. Sådan lidt "teenage-agtig oprydning I know 😆 men ellers druknede mit OSH værelse, som jeg så p.t. kan bruge som scrapværelse. Det bliver derfor stadig fotos fra mit fotoarkiv der kommer her i indlæggene mens jeg stille og roligt får taget hul på den fine, nye leverance - men nu ved I kortene er kommet hertil og TAK for dem.



Jeg føler næsten jeg er med i "Kender du typen" når jeg inviterer jer ind bag mine skabslåger 😁
men vi har da ikke hemmeligheder for hinanden vel ? Her er bevis for at "høsten er i hus" som man siger på denne årstid. Jeg vover lige et kvalificeret gæt - jeg tror her er mellem 850 og 900 kort, vi får se efter en senere fintælling - lidt i stil med det kommende valg. 



Og denne kasse står i rækken bag det I kan se på foto 1.
Glæder mig til at hygge med udpakning og klargøring senere på måneden, når mit rigtige liv
giver mig plads og tid til det igen.

I dag får I inspiration fra Randi H bl.a. med NHH design materialer:



Efteråret kommer med alle sine skønne farver og hvis det regner en dag er det med at finde de farvestrålende paraplyer frem, så bliver det hele lidt mindre ØV.
Her vist med paraplystemplet og et Knus fra NHH designs hylder.



Jeg knuselsker selv det røjserstempel og her er der da en flot farve-eksplosion i gang. 



Til lykke kort med hoodie og mobilos - lige til en hilsen til et ungt menneske.



Samme Knus stempel og die som kort 1 her på en regnbuebaggrund sværtet
gennem en prikket stencil.



Sidste kort fra Randi i dette indlæg. Hip hip hurra og en scooter
på sværtet blå baggrund.  TAK for de fine kort Randi !!

Håber vi inspirerer jer til en masse gode ideer til vores fælles, skønne hobby, som her i huset
altid får ekstra tid på denne tid af året, hvor man nyder den indvendige side af sin bolig lidt mere. 
I år med stearinlys tændt på arbejdsbordet, for det giver liiige lidt ekstra varme.

Glæder mig til at læse kommentarer, i denne måned er det jo Ellingen der er vores sponsor i månedskonkurrencen - og man kan DÆLME få sit Gummiapan dies-lager opdateret, hvis man vinder deres gavekort på 200 kr, når måneden er slut, så sæt i gang. 

PS Hvis nogen har planer om at sende/aflevere kort her i oktober, så kontakt mig lige først, så
har jeg en anden adresse, der har tilbudt at tage imod. 


13 kommentarer:

Pernille Jensen sagde ...

Tak for jeres arbejde..
Lækkert med inspiration <3

Anonym sagde ...

Stor tak til jeres store arbejde. Og dejligt at se hvordan det ser ud bag kulisserne.

Annette / aka sagde ...

Uha, der er dejligt meget arbejde forude.
Flotte og farverige kort fra Randi.

Mette Nysted sagde ...

Flotte kort med skønne farver.
Jeg elsker at komme med "bagved" og se hvordan det hele foregår.
Jeg tror, at vi alle kender teenager agtig oprydning når der er travlt og man bare ikke lige har plads nok!

Laila Toudal sagde ...

Tak for jeres arbejde, glæder mig til I begynder at pakker ud, så kommer der ny inspiration til os alle.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Det er altid skønt at komme med bagved og se, hvad det er, at I "kæmper med". Noget, nogle måske ikke selv tænker over.
Skønne og farverige kort - de må da bringe smil på en regnvejrsdag.

Jean sagde ...

Haha hyggeligt at få lov at se med bag kulliserne😁 Det positivt i har fået så mange kort hjem trods pladsmangel nu hiih..

Hanne Gissel Gross sagde ...

Det er jo ren luksus med alle de kort. Men jeg ville sørme heller ikke have plads til det i mit scrapværelse.

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Det er så imponerende så kreative folk er, og sikke en masse kort 😀 Det er altid en fornøjelse at se de forskellige kort. Jeg håber I kan få plads til det hele i OSH ❤️

Anonym sagde ...

Tak for kigget, og for det store arbejde. Der må være nogle rundt om i landet som er meget produktive.

Bertram sagde ...

Tak for kigget bag kulisserne 😊 Pladsproblemer synes jeg nemt man kan få med vores hobby, jeg er glad for jeg kan lukke døren til hobby værelset når der kommer gæster 🤣 Skønne farverige kort fra Randi, så er efteråret knap så mørkt.

Anonym sagde ...

Flotte kort 😀 dejligt med inspiration fra jer alle

Anonym sagde ...

Hold op en masse kort.. skønt at så mange bakker op om det.

Vh julie Andersen