torsdag den 8. september 2022

8. september - festlige børnekort fra Birthe Bom Skatka i Vejle

Her få dage før Fifty og jeg drager til Sorø hallerne og møder nye og gamle venner til 2 dages fest og farver på scrap-a-mania skal I da lige have noget at kigge på herfra.

Det bliver også fest og farver som disse kort fra Birthe Bom Skatka signalerer og tak for alle kortene til dig Birthe 👍😁



Vi starter med dette søde kort med små ildfluer på en nattehimmel, fint kombineret med farver der præcis matcher det mønstrede papir fra Doodlebug (gætter jeg på).



Sød lille fe eller alf og fugl er midtpunkt i dette kort,
igen lag på lag og matchede farver - lige til at blive glad i låget af. 



Det samme gælder her - se lige de "sjove svampe" i baggrunden.
Jeg kan godt lide den lille kartonstrimmel der deler kortets to mønstre op.



Sidste kort i denne omgang. Wishing you well!!
Jeg har altid elsket de sjove ordlege der kan laves på engelsk.
Den lille fe står ved en brønd (wishing well er en ønskebrønd)

Ovenpå sådan en omgang skønne mønstre og dejlige farver skal jeg da lige mine mønsterpapirer
igennem og se hvad jeg kan lave lækre match med.

Ugen er næsten slut - så god weekend. Håber at møde mange af jer i Sorø, Fifty har tømt sin sparegris og købt ekstra slik til sin kuffert og vi GLÆDER os til 2 hyggelige og sjove dage langt væk fra den daglige trommerum. 😍🐻🎨🍪🎤 - Måske kommer der lidt på Facebook fra dagene, hvem ved??


8 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Rigtig søde kort med noget flot papir fra Birthe her fra Vejle.
God fornøjelse til I heldige, der skal på SAM. (Tak for snakken forleden)

Bertram sagde ...

Skønne farverige kort. God tur til SAM 😊

Mette Nysted sagde ...

Søde kort Birthe. God inspiration til brug af mønsterpapir.
Rigtig god weekend til alle 🎉

Line Lynggaard sagde ...

Virkelig fine kort. Dem kan man kun blive i godt humør af. Og ja legen med ord er virkelig god. 😍

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Åh de er søde de små blomsterfeer 💖

Gurli sagde ...

De er så fine, og tror børnene vil elske at få et af kortene.

Lene sagde ...

Hvor er de bare søde de kort.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Sikke en masse skønne kort i de lækre pastelfarver