tirsdag den 3. august 2021

3. august - ja her er vi allerede igen ;0)

For vi havde jo lovet at vende tilbage med august måneds sponsor.

TADA....  det er Nadja der ejer NHH design og som i øvrigt står bag de superfede FIFTY freebie digi-stempler man kan downloade på hendes hjemmeside og size efter egen smag før udprint. Se mere om disse længere nede i indlægget.

NHH design er derudover kendt for sine sjove og søde stempler som Nadja selv står for at designe og dies - bla. de smarte små strimler med udstansede ord i og en masse andet - klik selv på vores link i side menuen og her i indlægget og fut en tur rundt for at se hendes varer - jo mere vi støtter de danske butikker jo større udvalg får de mulighed for at føre. Nadja har også en blog og en masse inspiration på sin butiksside - så afsted med jer. 😉 Når måneden er omme og der er trukket en vinder står denne nemlig med et gavekort på 200 kr i hånden og så er det jo godt at være orienteret om hvad man kan vælge imellem.

Jeg kan jo næsten ikke lave et indlæg uden at inspirere jer - så her kommer lige et par skønne kort fra Annette (aka). Er jeg den eneste der falder for de der supernuttede blokke med travle mønstre og så ender med at have det lidt svært ved at få brugt dem??  Så er her nogle FANTASTISKE eksempler på lækre kort med netop den slags papir.


Se lige her - gang i mønstrene - knald på farverne og alligevel et fint, velafbalanceret og perfekt kort. Sådan gør man det!!!

Jeg har en del af ansvaret for at Annette blev kortmager - og det er jeg sk...stolt af 😍
Nogle af jer, der er nye herinde. ved det måske ikke - men da Annette og jeg lærte hinanden at kende,
var hun en gudsbenådet scrapper, der lavede det ene album efter det andet. "Jeg laver ikke kort" sagde hun. Men så røg hun en tur i "kortgryden" og kom op som gudsbenådet kortmager - and the rest is history. Annette er en af vores trofaste og flittige kortleverandører og TAK for det. 


Her et andet eksempel med lag på lag af skønne mønstre og farver - igen uden man tænker HOLD DA HELT OP hvad sker der lige her - fordi der er en "rød" tråd i det der sker. Skønt og festligt kort.


Sidste kort fra Annettes hånd i denne omgang er med den søde die fra By Lene med kludedukken og den lille røde dukkevogn. Den dukkevogn var både et hit, da min og Annettes datter var små og
vi har for nyligt grinet af, at vi begge havde hjem med røde mærker alle vegne i den periode, fordi de søde små kørte ind i alting i starten. Med en mursten eller en tung pose med sand i, var den nemlig god til at lære at gå efter - ja babymarkedet var jo ikke så oversvømmet med muligheder dengang. 

Her et eksempel på et kort med et af ´de digitale Fifty stempler - kortet er fra Ann V. Jensen 👍


Fifty er naturligvis stolt og jeg og soldaterne ELSKER disse motiver.
Her har Ann brugt alm. mønsterpapir som baggrund, men der er også 3-4 baggrunde
i digi-sættet og tekster som Ann her har lavet om så der er sort baggrund og hvid tekst.



9 kommentarer:

Bertram sagde ...

Anette laver så mange flotte kort og heldigvis deler hun dem også til inspiration på IG. Kortet fra Ann er holdt i virkelig skønne farver 😊

Carolina sagde ...

Supersøde børnekort i skønne farver 🥰

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Sikke mange søde kort. Den fifty bamse er bare nuttet. Jeg kan godt forstå de kort gør lykke rundt omkring.

Jean sagde ...

Elsker bare soldater bjørne stemplet
Skønne kort

Unknown sagde ...

Hvor kan kort afleveres nærheden af korsør

Mette Nysted sagde ...

Jeg kan også godt lide spraglet mønsterpapir, men jeg er virkelig dårlig til at bruge det! De her kort er så fine.

Annette / aka sagde ...

LOL…. Ja Charlie, du har sikkert meget på samvittigheden. En af de bedre ting, er at du bestemte, at jeg skulle lave kort til OSH. Jeg har haft rigtig mange hyggelige timer med det. Så TAK. Og jeg fortsætter…..

Tina sagde ...

Ja, det med papiret må jeg kendemig skyldig i 🙈 og så sød Fifty er!

Tina sagde ...

Jeg er helt pjattet med det første kort, så skønne farver!