lørdag den 1. maj 2021

1. maj - så nu må foråret godt skrue lidt op for varmen, tak

Bare et lille hurtigt indlæg som lovet i går, der dog ikke skal være helt uden fotos, så her de to kort huset leverede (Mie og jeg) til en af konkurrencerne, da vi hyggede til det digitale Scrap-a-Mania i april måned. Begge er doneret til OSH - det manglede da bare  😍 


De lækre stencils fra Taylored Expressions kommer helt sikkert snart i brug igen,
for de er SÅ lækre og nemme at bruge. Det hvide LOVE er en ældre Marianne die, som jeg lige studsede lidt, så den ikke står på en linje nederst - det pyntede syns jeg selv.
 Mit kort som jeg lige går og aer lidt endnu, inden det ryger ud i verden. 


Mies kort med MFT hjerte med regnbue indlagt og ældre love die og lille hjerte fra lageret.

Men dette indlæg handler især om vinderen af april måneds kommentarkonkurrence (indsæt trommehvirvel)

Det blev denne kommentar:

De er så fine alle sammen. Elsker det grafiske med pang farverne. Lige til at blive glad I låget af 😀

den er skrevet af Tina Hartelius Wilstrup - til lykke til dig 😎. Som altid kontakter jeg vores sponsor med dit navn og så ved i dette tilfælde Britta Hansen fra Fru Hansens hobby at det er dig der har 200 kr at shoppe for. 

TAK for sponsorgaven til Fru Hansens hobby.

Hvem er så maj måneds sponsor tænker I sikkert - det er Anja fra Picturing the World, som også har sat et gavekort på 200 kr på højkant - så der er masser af plads til kommentarer i hele maj måned - vi skal nok komme med indlæg til jer, selvom vejret måske snart bliver bedre. HELT undvære et fix med ny inspiration og et kig på andres fine kort skal vi da ikke undvære...


8 kommentarer:

Ann Jensen sagde ...

Lækre LOVE-kort i har lavet :-)

Tina sagde ...

Jubiiiii! Taaak for GK ❤️
Jeg er helt vild med det øverste kort, det er bare så lækkert!

Lise sagde ...

Super søde kort I har lavet fulde af kærlighed og forår ❤️

Camilla sagde ...

Tillykke til Tina :)
Flotte Love kort i fik lavet.

Charlotte Rostrup sagde ...

Tillykke til Tina

Carolina sagde ...

Tillykke 🙂 super flotte og inspirerende kærlighedskort

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

To super flotte og skønne kort, I har kreeret. Heldigvis har jeg selv hjerte-dien og den skal jeg da vist snart have i brug. Særligt i disse tider med Corona giver det mening at "pynte" den som en regnbue. Kortet, hvor du har brugt en stencil er jeg også vild med. Der skal vist igang med at søges på nettet, for sikke en fed effekt, det giver, når hjerterne har forskellige farver og så et let LOVE ovenpå. I LOVE IT

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Begge kort er SÅ smukke og flotte og helt sikkert noget, jeg skal have prøvet. Heldigvis har jeg samme die som Mie har brugt - og at udfylde den med regnbuens farver er jo fantastiske i disse Corona-tider, særligt med det lille hjerte ovenpå. Jeg er vild med det. Det er jeg også til dit kort, Charlie - den stencil skal jeg helt sikkert have kigget nærmere på, for sikke en fed effekt, det får med de forskellige farver sværter. Det enkle LOVE you ovenpå vellum giver det lethed og elegance på samme tid. Jeg kan gentage en anden dansker ved at sige I LOVE IT