søndag den 21. juni 2020

TAK for alle Conventionkort og TAK fra Mali


SÅ blev jeg færdig med alle jeres fine kort og 1.000 tak for dem. ;0)

Jeg har som altid fotograferet et lille udvalg fra hver portion. Der kommer smagsprøver af dem i de kommende indlæg.

Der var 730 kort heraf 20 julekort til lager. (indsæt trommehvirvel).

Vi har hermed rundet 71.000 kort til dato. Helt så højt er vi ikke nået i antal sendte kort - men det er jo fordi vi allerede samler lager af julekort og måske har lager af andre kort til specielle lejligheder. ;0)

En lille bøn til jer der laver kort med kraftkortbase - I må meget gerne bruge kraftkarton - jeg er selv vild med det - men husk lige et hvidt skrivefelt indeni. Ligesom vi beder om hvis det er mørke farver karton der er kortbasen. På forhånd tak.

Vi er i fuld sving med at pakke og det er heldigt for denne skønne besked tikkede ind i går lørdag:

Besked på OSH's FB side fra feltpræsten ved Helikopterbidraget i Mali:

Hej OSH. Allerførst et stort tak for jeres arbejde, jeg ved det varmer ikke bare her, hos dem der er udsendt, men også hos dem, som får håndskrevne hilsner hjem med feltposten. Jeg er præst for Hold 3 ved vores Helikopterbidrag i Mali. Jeg kan se, der har været nogle af jeres kort hernede, men der er ikke flere, og jeg fornemmer, der er mange, der gerne vil skrive hjem. Er det muligt at få en portion mere af jeres flotte kort?

DEJLIGT med sådan en hilsen derudefra og jeg giver den derfor straks videre til alle jer der er en del af OSH. Samtidig har jeg skrevet til ham at vi har kasser der starter deres lange rejse i næste uge.

I dag har jeg fundet en håndfuld fotos af nogle fine kort fra Karina Ø. Johansen:

Festlig lille frø ønsker her til lykke.

Vi fortsætter i dyreverdenen - her kommer Jumbo forbi med en fødselsdagskage.

Dette søde kort har et bogmærke der kan tages af - sød ide.

Her en hilsen fra hele savannen. 

Endnu en hilsen til en lille læsehest - der nu kan få hjælp til den rigtige side af en isbjørn.

En hilsen der ønsker held og lykke.....

Og til sidst kortet til en af de stakkels fodboldfans, der har savnet de mange kampe.
TAK for de mange fine kort Karina.

GOD søndag - her i huset er vi ved at finde plads til vores nye affaldscontainere - jeg måtte bøje mig Tog også få en til PAP - da jeg opdagede at min papirkurv fra scrapværelset ikke måtte komme i PAPIR fordi der også er karton i. Så vi hjælper naturligvis miljøet - men det skæmmer godt nok i indkørslen.

Nu hører I først herfra igen på onsdag - for der er det jo 24. juni og vi har julekortideer at vise frem.


10 kommentarer:

Jean sagde ...

Hvor er det en fin hilsen 🙂 Jeg har stadig en lille bunke kort liggende jeg håber en dag finder vej til dig 😁

Unknown sagde ...

Sikke nogle fine kort, jeg er vild med den lille elefant som serverer lagkage med snakken.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Skøn hilsen, og så helt fra Mali 🌈🤗🌈

Bodil Bording Hansen sagde ...

Hov det gik lidt hurtigt, dejlige kort og den lille frø som kikker frem er bare så sød 🌈🤗🌈

10na sagde ...

Dejlig besked, så er der atter en grund til at lave flere kort. Og god inspiration I de kort du viser i dag. Kh 10na

Marie-Louise Hvam sagde ...

Sikke nogle fine kort og til et super godt formål.

Mvh
Marie-Louise

Stinne sagde ...

Ej en fin fin hilsen, jeg Har her i flytterodet en hel kasse stående til dig. Dem må
Jeg have op til dig ved lejlighed...
super skønne kort fra Karina

Lise sagde ...

Dejlig hilsen at få. Så er det ikke omsonst, det vi sidder og laver. Lækre kort����

Tina Wilstrup sagde ...

Ihh hvor dejligt at vide at vores bidrag bringer glæde både ude og hjemme. Og skønne kort du her viser.
Jeg har vanen tro misset deadline, men så må du få lidt "til lager" når julekortene kommer i hus.

Nicolette Altholm sagde ...

Hvor er det fedt, at høre at kortene ligefrem bliver udsolgt! Efter en lang pause er jeg kommet i gang med også at samle en bunke til OSH, så den hilsen er ret motiverende :)