mandag den 9. december 2019

9. december - ny uge og snart LANG juleferie for mig

I dag mandag er min næstsidste arbejdsdag inden en LANG juleferie og fra 1.1.2020 min start på livet som pensionist. Jeg har puslet med tanken i lang tid. Jeg ved jeg vil savne mit job og mine dejlige kolleger, men jeg ved også, at jeg vil ELSKE den frihed der følger med en sådan beslutning.

Med den nyhed offentliggjort, vil jeg nu kaste mig over at vise fine julekort fra Lene Tange og 1000 tak for dine søde kort.

White space er smukt, når man mestrer det.
Som f.eks. på dette fine kort med en smuk bort i begge sider og en kæk lille julesok som motiv.

Samme model - men her kom der lige en snehare med varm julesweater forbi.
Han står vist og sniffer duften af nybagte peberkagemænd.

Sidste kort i denne serie er med denne lille, nuttede pingvin ude i skoven.
God ny uge - & tak for kortene Lene.

13 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Rigtig søde julekort og en rigtig god model/skitse.
Jeg er sikker på, du bliver glad for din beslutning om pension, Charlie. Men det tager lige lidt tid at vænne sig til. Og så får du travlt - ligesom alle vi andre pensionister. LOL.

Ruth Tingleff sagde ...

Rigtig søde julekort. Du kan godt glæde dig til tilværelsen som pensionist. Og som Anette skriver så får du rigtig travlt.

Tina-Smedegaard sagde ...

Nuttede kort. Pøj pøj med pensionistlivet ;-)

Susanne Leen Eisig sagde ...

Superfine julekort og et godt layout som bestemt kan bruges til andre anledninger også. Pøj pøj med sidste arbejdsdag, nyd den ��

Lena tange sagde ...

Tusind tak for at vise mine kort 😊

Grete Heldt Frederiksen sagde ...

Meget søde kort. Held og lykke med din nye tilværelse.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Fine julekort igen, den lille snehare er bare så sød.
Og god vind i den nye tilværelse sammen med din husbond 🤶🎅🥰

Lise sagde ...

Super søde kort��
Pøj pøj med pensionist livet. Du vil hurtigt opdage, at det er max vanedannende at have fri 24/7����

Margit sagde ...

Super kære kort.
Jamen jeg brøler med i koret...
Glæd dig til friheden.... Du drømmer ikke om hvor travlt du får 😉
Pøj-pøj med det.

Charlotte sagde ...

Super ide med at fremhæve et motiv på den måde👍🏻
Charlie, om 1 mdr. kan du slet ikke forstå, at du har haft tid til at arbejde😁

Stinne sagde ...

Dejlige kort. Er vild med enkeltheden... og de skønne jule dies.

Lotte sagde ...

Nyd dit otium, det er vist velfortjent. Og kortene skønne som altid

Mette Hvistendal sagde ...

God ide med cirkler bag motivå