søndag den 14. oktober 2018

Lille hurtig post - mens vi PAKKER julekort i alt for godt vejr.

Mens jeg sveder lidt her i OSH-hulen og misunder Fifty hans vintersøvn, fik jeg lige lyst til en pause for at vise jer en lille portion af de MANGE nuttede kort som Tina (10na) havde afleveret til OSH til Convention.


Miss you siger denne søde lille elefant til sommerfuglene, som så kan flyve hjem med den besked.
Mama elephants søde Valentines pingviner er perfekte både i en lyseblå og lyserød udgave. Vores ellers HELT tomme "Love kasse" har fået et tiltrængt bidrag fra en hel masse af jer. DEJLIGT - for det er jo næste omgang kort vi sender afsted om ganske få uger. Der kommer nu nok lidt med i julekassen, hvis der er plads. Kort uden teksten Valentines kan nemlig bruges hele året til en man elsker derhjemme.



 
Denne type kort var der også en pæn portion af. Hvor sødt er det lige i al sin enkelthed ????
Til sidst har jeg hørt fra Conny H. der vandt kommentarpræmien i september (den der var en overraskelse) og derfor kan jeg nu dele den med jer andre. Den var sponsoreret af Pia fra Pias Creative World og indeholdt lækre julebånd og dette søde stempelsæt.

Conny har allerede lavet sit første kort med stemplerne et rigtig "sødt" kort. se her:
 


HOLD DA op - nu kom jeg i julestemning igen - tilbage til pakkeriet.....

3 kommentarer:

Lotte sagde ...

Tillykke med præmien hvor er de søde kortene. Julekortet er anderledes og nytænkende

Bodil Bording Hansen sagde ...

Søde og fine kort 🤗

Sivsko sagde ...

Hvor er det bare mange søde kort