fredag den 20. juli 2018

Hyggelig frokostmøde ved kajen.

Solveig og jeg havde en frokostaftale i denne uge, hvor jeg samtidig fik en fin stor portion kort fra hende og Randi. SUPER hyggeligt ;o)


Bord og bænk ved mit arbejde var ikke perfekt til en selfie, men her er den alligevel. 



 Og her er posen med de fine kort i. I skal nok få flere at se senere.

Kop og indhold er fra Three Scoops adventskalender i 2017. Cute ikke??
Så er det weekend - og på trods af det flotte vejr - har Fifty og jeg lidt travlt i øjeblikket, da der snart skal kasser afsted igen. Takket være alle jer der har afleveret og sendt kortkasser og poser, kan jeg i øjeblikket ikke se mit gulv i scrapværelset, så der er dejligt mange at sende afsted.  1000 tak....





4 kommentarer:

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Hvor hyggeligt med en frokostaftale - synes allerede, jeg kan se flere skønne kort, der inspirerer. Glæder mig til at se de andre senere på bloggen her 🙂

Unknown sagde ...

Dejlig frokost date, og super fine kort. God weekend til jer i HQ. Kh 10na

Camilla sagde ...

Hold da op hvor ser der ud til at være mange kort!!! Flot! og kan virkelig godt lide det med de lilla striber - det kunne jeg godt blive inspireret af :D

Mette Hvistendal sagde ...

Dejlige enkle kort