lørdag den 7. april 2018

Så ser det ud til, at vi har vinket farvel til vinteren....

... og hurra for det. Jeg satsede derfor og fik sat sommerdæk på bilen i dag.

Sol og sommer er der også på disse kort fra Janne Lund fra Glostrup. Jeg kan tage fejl, men jeg tror Janne er en ny OSH leverandør og det gør os jo altid glade. ;0)

Sød lille gruppe elefanter og mus fra Lawn fawn er klar til at fejre en fødselar. Gittes danske tekststempel passer perfekt til.

Her et kvadratisk kort med fisk og små både. Den blå fisk er punchart, lavet af cirkler, blomster og hjerter. Ret sødt.

Så har Janne haft gang i det søde jordbærsæt fra Three Scoops - og den fine stempeltekst der passer dertil (og som jeg så første gang i min poesibog, da jeg var lille). 

Fine solsikker, smukt farvelagt med farveblyanter. 

Og det sidste kort vi viser af Jannes er også med gule blomster - her på ternet baggrund og med lidt orange "pletter".
Tak for de fine kort Janne.  God weekend til alle der læser med herinde. Husk at kommentere - der er jo en lækker præmie med 1 fribillet til Scrap-a-mania på højkant denne gang.

7 kommentarer:

Tina-Smedegaard sagde ...

Søde kort, og solskin trænger vi til.

Charlotte sagde ...

Søde kort😃. Skøn tekst der får en i total forårshumør.

Margit sagde ...

Nøøøjjj... sikken mange søde sommerkort...
Og nu tror vi på at det snart bliver sommer...ik'?

God søndag <3

Tina M. sagde ...

Solskin kan vi altid bruge og gerne lidt oftere, tak. Og hvis vejret ikke arter sig, så bliver man da solskinsglad af kortene fra indlægget.
Mange hilsner fra Tina M.

Lisbet M sagde ...

Ja, det er utroligt, hvad farver gør ved een. Det er nok en af grundene til, at det er så hyggeligt at sidde og nørkle med de små stumper papir.

Ruth Tingleff sagde ...

Rigtig søde kort til både voksne og børn

Pia Larsen sagde ...

Skønne kort, især det med de store solsikker er min top-favorit 😊