torsdag den 30. november 2017

Det sørme - det snart - december

... også her hos Operation skriv hjem, og vi har så mange julekortideer at dele med jer. Jeg fotograferede jo i dagevis, da vi pakkede julekasser i oktober og nu kan jeg endelig vise dem.

I aften er sidste frist for at kommentere i november. Hvem skal være den heldige, der løber med månedens kommentargevinst (et gavekort på 100 kr fra BB hobby) ???

December præmien røber jeg i morgen.  I morgen kommer også det første af mange juleindlæg fra mig og Fifty. Håber I hygger med og kigger forbi. Fifty er i julehumør, og det gør, at han sætter hele 4 pakker på højkant i december. Spændende hvornår og hvad det bliver ? 

Et indlæg helt uden fotos går ikke. Så her et par af mine OSH julekort i 2017. 

Stakkels snemand, varme julehilsner blev for meget for ham. Men som Olaf fra Frost siger: "some people are worth melting for". Jeg har snydt lidt med baggrundspapirer, men det julepapir var så fint at jeg MÅTTE bruge det. Julemanden er en gammel QK die med hat, pibe, vanter og gulerod.

Også her en ældre die fra Quickutz. Jeg har skåret en cirkel ud, så julekuglen blev en ramme om det lille hjorte"moment".
Den fine baggrund med små sølvstjerner er fra en blog fra "brødrene Kvist" som den butik hedder her i huset. =0)
Også her er baggrunden fra en rulle lækkert julepapir

Vi ønsker jer alle en dejlig December måned og glæder os til vi "ses" herinde på bloggen. 

7 kommentarer:

Nanna sagde ...

Haha, hvor er snemanden morsom! Godt fundet på :)

Jean sagde ...

Super fedt lavet med snemanden...
Skønne kort..

Unknown sagde ...

Så meget fine kort, vild med snemanden og Ja de flotte kronhjort ammen de er bare app på fine

Ruth Tingleff sagde ...

Den snemand er da bare for sød. Sjovt fundet på. 👍

Bodil Bording Hansen sagde ...

Flotte julekort, ham snemanden er super sej ;o)

Lisbet M sagde ...

Uh ja, man må da sige, at han har 'tabt hovedet' over det dejlige snevejr:)

Sivsko sagde ...

Hvor er det bare et par super søde kort