søndag den 3. april 2016

April er her og vi glæder os til næste weekend på SAM

Allerførst har vi glemt at skrive hvem der vandt i februar måned - hvor præmien var et gavekort på 100 kr til Luna Hobby (det indlæg må være druknet i babyindlæg og sygdom her i HQ. Men det var Mette Hyldig - til lykke til dig - og TAK til Carsten og Luna Hobby. Vi er jo så heldige at se også den butik på SAM næste weekend, så du kan få brugt din præmie Mette. =0)

Månedens sponsor i april er Fifty's lille lager, en dansk die og et amerikansk stempel jeg har fået en ven derovre til at købe til OSH. I er jo en del der er strikkede kan jeg se på FB så det stempel var bare så sødt - her et foto - så I ved hvad der er på højkant - og som altid er der jo en chance pr. kommentar I får skrevet i denne måned. Vi trækker lod 1. maj, så I har hele april at kommentere i.

Her april måneds kommentarpræmie. Teksten til strikkekurven lyder "Close-knit friends are a gift som above"
Dagens kort er fra en hel bærepose med kort jeg har fået fra Heidi (Sivsko). Tusind tak for dem Heidi. 

Fint forårskort med fugl på gren med forårsblomster - og baggrund af fint farveafstemte restestrimler
Her viser Heidi at selv små bitte rester sammen med en hjertepunch kan blive til et fint lille kort.
Ja det er de små ting der virker - her lidt washitape, en filmstrimmel, lidt bling og en pink cirkel.
Romantisk kort med restestrimler i baggrunden, lækker blondebånd bundet i en knude og god tekst.
Og endnu et romantisk kort, god ide med afstanden der giver plads til et stemplet kram og en fin cluster af sammenbundne stjerner.
TAK for de fine kort Heidi - og god weekend til alle der læser med herinde.

Glæder os til næste weekend hvor vi er på SAM - Fifty og jeg - kig forbi og sig hej og har I kort til kassen bliver vi selvfølgelig ekstra glade - vi begynder at mangle - da der jo er planer om at sende nye hold afsted ud i verden i håb om at gøre livet vanskeligt for de steder der udklækker kommende
terrorister.



13 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Tillykke til Mette med gavekortet. Jeg er ret sikker på, at hun kan bruge det.......LOL.
Smukke kort fra Sivsko igen.
Rigtig god fornøjelse til jer, der skal på SAM. Håber I alle friske til det. Og god søndag i HQ.

Karina Beck sagde ...

Jamen det er jo en sand gaveregn! Flot.
Det er sådan nogle flotte kort fra Heidi. Især det lyserøde fangede mit øje.

Karina Beck sagde ...

Med cirklen😀

Unknown sagde ...

Tillykke til Mette. Fine fine kort fra Sivsko. Fedt at se at selv de mindste rester er brugbare. God søndag til jer i HQ. Kh 10na

Lene sagde ...

Så fine kort. Dejligt med gode ideer til at få brugt selv de mindste rester

Unknown sagde ...

hvor er det nogen fine kort, og altid en fornøjelse at kom ind og kigge, fordi man tænker "det kan jeg også"

Margit sagde ...

WOW...hende Mette hun skal bare f sted på "gratis billet" og med gavekort... HVOR HELDIG KAN MAN VÆRE???
Super fine kort fra Sivsko... som altid ;)
Og så glæder jeg mig da bare FOR VILDT... til den kommende week-end...!!!
Ju..huuuuu...

Håber vi ses =0)
Kram HQ

Margit sagde ...

UPS... Til lykke, Mette...

Maryann Laursen sagde ...

Så mange fede kort her igen igen. Man er bare altid sikker på en masse fin inspitration når man kikker herind.
Stort tillykke til Mette med sin præmie også. Ville ønske jeg skulle med på messen igen, men kan desværre ikke denne gang, så det må være til en anden god gang. Det var ellers smadder hyggeligt sidste gang.

Mette sagde ...

Ej - hvor fedt ! Heldige mig :-)
Tusind tak, jeg glæder mig til at besøge Luna Hobby til Scrap´a´mania.
Flotte kort Heidi har lavet til OSH, de skal nok bringe glæde når de lander i postkasserne hos de pårørende.

Charlotte sagde ...

Stort tillykke til Mette.
Lækre kort i typisk Heidi-stil.

Conny sagde ...

Hvor er det nogle flotte kort. Jeg er især vild med Jeg tænker på dig kortet.

Anonym sagde ...

Så har jeg endlig styr på ting igen efter en dejlig tur til England, og jeg kan godt se at jeg igen har en masse indlæg jeg skal kig igemmen ! Tillykke til Mette, og sikker nogle fine kort fra Heidi , sammenbundne stjerne er et super flot detajler , fortsat god dag, mvh Vikki.