onsdag den 17. december 2014

17. december - juletræet gør sit indtog og sokkerne kommer frem...

Ja vi kommer jo efterhånden nærmere og nærmere den store aften. I dag har jeg valgt at plukke lidt i de billeder jeg har af dygtige Cecilies kort. Jeg har NYDT at være på forkant med mine julekort i år fordi Cecilie og jeg legede "lav et julekort hver måned og vis det på bloggen den 24." Jeg har i ro og mag lavet det helt specielle kort som skal vises den 24. december og jeg GLÆDER mig til at vise jer det - for det er et kort med et helt specielt budskab!

Men her Cecilies kort, nyd dem og sug til jer - jeg er selv vild med de rene linjer Cecilie bruger, der er ikke så mange dikkedarer men det ser alligevel fantastisk ud:

Cecilie er jo designer for bl.a. Sizzix og har derfor gode dies ved hånden - men helt ærligt kunne man godt opnå dette look uden hvis man er lidt smart. Sødt er det i hvert fald og jeg er selv vild med den lille stemplede tekst.
Også en Sizzix die - og hvis man ikke har denne die vil jeg vædde på man kunne håndklippe en lille potte og
evt lave træet af nogle scallopkanter hvis man har sådan en punch og sætte små stjerne på. Tror jeg vil prøve det en dag.
Igen en af de lækre stempeltekster på dansk. Som Ole H. ville sige "I love it!!!"
Sidste kort i denne omgang - OK jeg indrømmer det er den lækre die der stjæler noget af billedet her - men se lige hvor enkelt det egentlig er - en LÆKKER bred sløjfe, en kvadrat i ensfarvet og så den søde hvide sokkedie og et lille stempe på dansk.
STOR tak til dig Cecilie for din store hjælp og inspiration her hos OSH fra vi startede og helt frem til nu.  =0)

14 kommentarer:

Anonym sagde ...

Skønne skønne kort - og ja, så "enkelt" kan det gøres.
Mange hilsner fra Tina M.

kortmager sagde ...

Jo, de er super søde og smukke. Enkle - men smukt. Det er kunsten...

Annette / aka sagde ...

Ja, det er nogle lækre, stilrene og nøjagtigt udførte kort. Lige Cecilie kendte stil.
Og de dies er jobså smukke allesammen.
Jeg tror jeg vil følge Ole H., " I love it " men mine tænder drukner lidt i runde kinder....Hihi.
God aften derovre på øen.

Unknown sagde ...

Ja det er en helt fantastisk stil, enkelt og stilrent. Det ser fantastisk ud. Kh 10na

Pia Larsen sagde ...

Cecilie er bare en ørn til lækker brug af dies. Jeg kan altid findes en eller anden form for inspiration i hendes kort :)

Margit sagde ...

Jamen... det oser jo af Ceclie... på den gode måde ;)
Wow... flotte kort fra vores alle sammens FIF-maker ;9...fnis
God aften...med håndbold - måske?? - til HQ

Anonym sagde ...

Jeg elsker den "embosset" kant på sne, det virklig giv en ekstra pift, det skal proves, og de dansk stempletekst er bare fantastik, ha en god aften, mvh Vikki

lam sagde ...

meget flotte kort fra Cecilie

Mio sagde ...

Rigtig dejlige kort fra Cecilie : )

Lisbet M sagde ...

Det er da fantastisk, som man aldrig bliver færdig med at samle dies. Nu opstod der f.eks. pludselig nye behov .....

Sivsko sagde ...

Super søde kort - alle sammen

Maryann Laursen sagde ...

Så mange fine kort her igen, der er bare såå mange dygtige piger derude.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Ja, det er jo en fantastisk stil hun har. Ganske simpel men ligner en million og derfor er det jo fantastisk med alle de 14-dages fif, der er lavet. Fyldt med masser af inspiration

Og sikke en sjov måde at få lavet et julekort på hist og her - at vise det d. 24. i hver måned (hvis jeg har forstået det korrekt) - det kunne være, det skulle være mit nytårsforsæt i 2015 :D

Jean sagde ...

Hvor er de bare skønne..
Det altså en super god idé med at få klaret julekortene i løbet af året :)