tirsdag den 5. februar 2013

TirsdagsTAK - og hilsen fra Afghanistan

Denne uges TirsdagsTAK er HELT speciel - for OSH siger tak til flere:

Først til vores 2 dejlige kontaktpersoner Mette og Lene, der nu har forladt Kuffen i Camp Bastion for at rejse hjem til deres familier i Danmark og har overgivet ansvaret til det nye Kuf-par Anne Mie og Poul Erik Andersen. Jeg har lånt dette foto på kuffens blog - så vi kan se hvem vi taler om:


Og det ville jo ikke ligne Mette og Lene at rejse hjem uden at sige farvel til os her hos OSH - så der kom et sødt brev til hele OSH i fredags. Jeg læste det højt i Taastrup i lørdags - men I der ikke var der kan læse det her:

Kortet var selvfølgelig et OSH-kort - og jeg kunne genkende Margits stil lige med det samme. I pakken sammen med kortet, var et par fine tørklæder derude fra - Et var til mig og de andre til hvem jeg fandt var en værdig modtager.

Og den første der skal modtage det, jeg vil tillade mig at være lidt royal og kalde "OSH's elefantorden" er Pia Overgaard - som i den tid hun har haft Kreative fornemmelser har været en utrolig støtte og en meget gavmild sponsor, noget flere af jer har været heldige at mærke til i vores konkurrencer.

Så søde Pia - her er din kommentarpræmie - sendt helt nede fra sandet i Afghanistan - og det er rigtig dejligt blødt og lækkert.  1000 tak for alt du har været for OSH og tak for de mange gode ideer man har kunnet finde på butikkens blog gennem årene takket være dig og dit dygtige designerteam. Mit lager af stempler voksede helt vildt da jeg lærte dig at kende - men det bedste var at jeg også kom til at bruge dem - fordi du er så god til at lære fra dig. Fifty og jeg håber på at møde dig igen rundt i landet:


Men jeg må også sige TAK til den private donation fra Mette Hyldig der bliver præmien i februar måneds kommentarkonkurrence. Den sødeste lille frø med flue og åkandeblad og nogle skønne tekster PLUS 2 dies, der skærer frø og åkande ud - det er selvfølgelig en fin Papertrey ink die - så mon ikke der er mange, der gerne vil have fingre i den - den er jo hoppet hele vejen fra USA. Selvom Mette ikke er en butik bliver hendes billede med link til hendes blog sat i øverste hjørne i denne måned - og HUSK den reklameplads kan blive din butiks, hvis du har lyst til at sponsorere en månedspræmie til OSH - der er enkelte ledige måneder tilbage i 2013 :

Her ses indholdet af pakken
Og her lidt tydeligere de søde tekster og stemplerne.
 Lige velegnet til en lille serieproduktion af sjove, søde kort.
 Fifty har også købt en lille ting - for han har ikke hørt om andet end Project Life og Snap bøger hele lørdagen - så han fandt denne lille blok med 24 kort velegnet til det formål. For selvom I laver kort til os, ved vi jo godt I også har travlt med andre projekter.

Fifty har besluttet, at denne præmie går til en udtrukket kommentar fra et særligt indlæg der kommer i løbet af måneden - så hold øje - vi siger ikke hvornår det sker FØR det sker:


Glæd jer til weekenden hvor der kommer et nyt fif fra Cecilie !!!!  =0)

Og AV der blev jeg lige kradset på anklen - for jeg havde jo nær glemt at jeg havde lovet Fifty at sige TAK til Brit og Annette for en hyggelig lørdag i Taastrup til Scrap-n-dream.  Her lidt fotos fra Fiftys dag:

Fifty på plads med sin nye vogn, labelsark til de der ønsker at hjælpe os ved selv at sætte labels på deres kort derhjemme og selvfølgelig sin grønne kuffert med små slikposer. ALT er som det skal være !!! Og kassen fyldes op!!!

Og her peger Fifty på skiltet på væggen med dagens slutresultat - som jeg lige måtte redigere i, fordi der kom 3 kort løbende lige inden vi gik hjem.  TAK til alle der kom forbi - det er et FINT resultat igen denne gang.


17 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Dejlig hilsen fra Mette og Lene. En af den slags, der gør at man sætter sig til scrapbordet og producerer flere kort ! Det er godt at vide, at ens kort gør en forskel...

Selvfølgelig skal Pia have en elefantorden. Hvem ellers ? Hun har bare været en rigtig god sponser - både med ting og ideer, og jeg håber da hendes ideer fortsætter med at komme.

Overlækker præmie fra Mette. Wau, hvor er den bare sød den frø.

Superflot resultat fra S'n'D. Og Fifty har jo nok nydt det gode selskab..haha.

God dag til alle der læser med.

10na sagde ...

Fantastisk med endnu en hilsen fra soldaterne. Den kageopskrift lyder spændende og vil blive afprøvet. Lækker lækker kommentar præmie. Kh 10na

May Britt sagde ...

Rigtig sød hilsen fra Mette og Lene... altid dejligt at vi får lov at hører at kortene falder på et tørt sted... hi hi... og sikke en høst på S'n'D... håber I kunne bruge den pose papir jeg kom med... har hørt en lille fugl synge om nogle flotte kort... håber vi kommer til at se dem... :)

Pia sagde ...

Sikke en dejlig hilsen fra Kuffen - jeg er enig med Anette - nu får man bare lyst til at lave flere kort!

Hvor er jeg stolt og glad over at modtage så fin en OSH elefantorden ! TUSIND tak for det - den vil jeg glæde mig til at modtage - en virkelig helt speciel gave!!

Super resultat fra Scrap N Dream! ;)

Og sikke en fin gave fra Mette - og fra Fifty som er helt med på noderne! ;)) Cool!

Kan I alle i HQ have en god dag!

Nikolette sagde ...

WAU sikke en masse gode nyheder på en gang :D Noget der sætter mig i rigtig godt humør!

Anonym sagde ...

Dejligt med endnu en hilsen fra ørkenen. Og sikke et dejlig elefantorden, stort tillykke til Pia.
Skøn gevinst fra Mette, den frø må gerne bo hos mig :0))).
Knus Bodil

Sivsko sagde ...

Dejligt med hilsen :-) og sikke nogle super præmier til de heldige(bare det er mig)
Det ser bare ud til i har hygget jer til Scrap'n'dream (igen bare det var mig - nu må det snart lykkes.
Krammer Heidi
Hils Fifty

Lisbet M sagde ...

Ja, nu må I undvære Mette til at sende hilsner fra Camp Bastion, men til gengæld kan jeg så nyde godt af hendes selskab herhjemme i den kommende tid. Dejligt, at have hende (og Lene) godt hjemme igen.

Anonym sagde ...

Super hilsen fra kuffen, fantastik præmie fra Mette og sikkert et flot resultat fra weekend. Glæde mig at se kort derfra. Ha en god uge Mvh Vikki

Karina Beck sagde ...

Hvor er det hyggeligt at høre dernedefra igen!
Stort tillykke til Pia med elefantordenen ; ) ( Og tørklædet ; ) )
God aften til jer alle.

Karina Beck sagde ...

Hov... flot korthøst forøvrigt.

Jean sagde ...

Det er bare super godt gået med kortene!!!

Hvor er det en smuk gave- og den helt rigtige person at give det til :)

Lækker lækker præmie fra Mette :)

Uhhh den lækre PL præmie gad jeg godt eje...

Hyggeligt at møde jer i lørdags :)

Mio sagde ...

Rigtig dejligt at høre fra Kuffen : ) og stort tillykke til Pia den er så velfortjent : ) og lækkert tørklæde : )
Dejligt der kom så mange kort på Scrap an Dream : ))

Lise sagde ...

WAU sikke en masse skønne nyheder på én gang:-))) Det er noget der kan sætte gang i kortproduktionen igen:-))) Jeg har allerede en pose klar til convention:-)))
Flot resultat på S´n`D.
God dag til jer på HQ:-))

Mette sagde ...

He he, "velkommen på forsiden" ;-) Først et stort tillykke til Pia, med osh-elefantordenen, og så et stort tak for sidst. Vi havde en hyggelig og produktiv dag ! Det er sødt af pigerne at de skriver en hilsen, og rart at høre at soldaterne er glade for kortene. Lige om lidt skal Mikkels sergent afsted igen, mon ikke han husker da der kom specialleverance helt ud i patruljebaserne for 2 år siden ?

Tina M. sagde ...

Jeg kan jo næsten ikke skrive noget, uden at det bliver en gentagelse af, hvad de 15 andre har skrevet.. :) ..så jeg kan lige så godt gøre det kort, og skrive "ditto" herfra ;)
Mange hilsner fra Tina M.

Margit sagde ...

Super dejlig hilsen - ALTID dejligt, når vi får en hilsen... så kan man "knokle" med smil på læben igen ;o)
Og så var det SÅ dejligt med en tung Fifty-kuffert på hjemvejen...
Og lækre præmier der er på højkant fra søde og flittige Mette...
Der er da snart en stor portion kort parat produceret af det donerede papir på S'n'D fra Pia B (tror jeg ;o/)
God week-end til HQ...