fredag den 22. februar 2013

Lær en OSH'er bedre at kende - denne gang Karina

Hej så er det Karina - der har lavet rigtig mange, fine OSH kort's tur her på bloggen:

Hun ser sådan ud for jer der ikke ved det:


... og her er hendes svar på vores spørgsmål:

Hvor længe har du scrappet:

Jeg har officielt scrappet i 4 år. Det var i hvert tilfælde der, jeg opdagede der var noget, der hed Scrapbooking. Jeg har lavet kort i flere år.
Hvad er dit yndlingsmærke i øjeblikket:

Summerbird ; )
Nej, spøg til side, der er mange mærker jeg godt kan lide, men hos Papertray ink er ønskelisten lang ; )
Er der en farve du ALDRIG bruger:
Lilla er nok den farve jeg stort set aldrig bruger. Jeg tror, at man skal lede længe for at finde den på min blog.

Hvad er din yndlingsteknik når du laver kort:
Stempling er min yndlingsteknik. Gerne i selskab med embossing og distressing.

Hvor hørte du første gang om OSH:
Ups! Det kan jeg faktisk ikke huske. Jeg tænker, at du Charlie har skrevet om det på din blog eller på Scrapsisters...

Færdiggør denne sætning: Jeg laver kort til OSH fordi, ... jeg gerne vil være med til at glæde nogle soldater familier med et kort fra deres udsendte familiemedlem. Jeg tror, at det er utrolig vigtigt for familierne herhjemme, at få en lille hilsen.
Og her har jeg så fornøjelsen at vise den håndfuld lækre kort Karina selv har valgt vi skal vise: 
Inspireret af sætningen "if life throws you lemons make lemonade" - sødt og enkelt ikke.
Smart med ternet papir til motiverne og LÆKKER gul og hvid twine.

Karina er altid god for nogle lækre drenge/mandekort -
som dette med "You rock" T-shirt på blå baggrund med splats og tandhjul.

EPIC - er ikke en reklame for QK's maskine -
men et engelsk ord for "fantastisk, kæmpestort osv" ofte i forbindelse med heltedåd.

Fine blå stempler og en passende tekst - KNIVSKARPT stemplet med sikker hånd.
KUN sådan skaber man et ægte white space kort og det kan Karina også . =0)

En helt anderledes måde at lave et supersødt babykort der ikke bliver tuttenuttet på.
Karina har brugt en lille pose af kalkerpapir og små udstandsede motiver i røde og hvide.
Den lille tag med stemplet baby girl og den lille onesie er fra MFT serien.
1000 tak til dig Karina - både for kort til OSH og for at du ville være med i vores lille spøg her på bloggen. Pudsigt nok har Pia fra KF også valgt at det er Karina der får vist sine kreationer fra sin tid i Design-teamet i dag - det kan du se her og så har Karina jo selv en blog hvor der også er lækre PL ideer lige her.

Så har I vist nok at få weekenden til at gå med - så hav en god en af slagsen og tak for besøget - HUSK at kommentere - der er jo ikke længe til lodtrækningen herinde.  =0)

12 kommentarer:

Hanneby sagde ...

Som sædvanlige lækre kort, - tak til karina, for at være en stor inspirator med sine kort, - og god weekend til Karina og til HQ

Made By Mulle sagde ...

Karina har i tiden hos KF været utrolig stor inspiration for mig ligesom Pia har været det... Skønne kort hun har valgt ud, glæder mig til at følge hendes egen blog i fremtiden ;)

Jean sagde ...

Karina er mit største "scrapinspirationsidol" hvis man kan have sådan et? hihi..
Hun er bare sindsyg dygtig og laver de skønneste kort :)

Tak for legen :)

Rigtig god weekend til jer alle :)

Lisbet M sagde ...

Nej, hvor er det altså bare nogle dejligt kort. En god start på en god weekend.

May Britt sagde ...

Ja Karina laver altid meget lækre kort og bliver til inspireret af hende...

Mio sagde ...

Skønne kort fra Karina hånd : ) der er altid god inspiration at hente : )
God weekend

Anonym sagde ...

..fine "Karina-kort" - enkle og smukke :-)
Rigtig god weekend.
Mange hilsner fra Tina M.

Anonym sagde ...

Super fine kort fra Karina, jeg elsker den tshirt die, og sikker nogel super tekts stempler hun har.
god weekend Mvh Vikki

Unknown sagde ...

Flotte kort. Kan godt genkende et par af dem fra CAS Class @@ on-line.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Rigtig skønne kort og med fine detaljer.
Knus Bodil

Annette / aka sagde ...

Rigtig flotte kort Karina har valgt at vise.
Hun har bare en sikker og flot stil, som jeg har haft stor glæde af at blive inspireret af.

Mette sagde ...

ikke Gangnam-style, men Karina-Stil...Det er hendes fortjeneste at jeg hoppede med på CAS-stilen, og jeg kan stadig undres over at hun kan få nogle enkle lapper papir til at ligne en million ;-)