lørdag den 16. juni 2012

Weekend-WAUW - Fine, nye kort og pakker med posten

I denne weekend viser jeg første halvdel af de fine kort fra Vikki - og i denne uge er der også kommet en stor pakke kort fra Mette Hvistendal  - mange tak - håber på lidt sol så jeg kan fotografere dem i denne weekend.

Dejligt at se I igen har taget Cecilies fine FIF til jer - der er allerede lavet en del kort efter den model kan jeg se på bloggen =0). Hvis I følger Fifty på facebook ved I at der har været et interview her i HQ i foråret - Fifty er stadig lidt sur over at det var mig og ikke ham der kom på billedet denne gang - jeg tror han måske ikke kunne stå stille eller måske blinkede - for fotografen tog også billeder af ham - I kan læse indlægget her  og da der står ca 13.000 kort kan I jo se det er et stykke tid siden journalisten var her forbi.

Tilbage til Vikkis kort. Vikki har altid mange lag som giver et stabilt flot kort, en sikker sans for farver og sit kendetegn med de 3 små bling i hjørnet  =0) :

 Kort til pigerne - SUPERSØDT "under the sea" papir - jeg gætter doodlebug?? og hello Kitty med snorkel og svømmefødder - Nuttet ikke?? Jer der evt. kender min private blog ved jeg lige har liftet dette korts opsætning - fordi jeg var ret vild med at det hele "hænger" fast på øverste kant og ikke som ofte sidder i midten med lige meget afstand på alle 4 sider.

 Og her er Kitty i nærbillede - igen med gode stærke farver.

 Et kram i en kuvert kan man altid bruge ! Og her er et andet af Vikkis ofte brugte små ideer - de små strimler vi ofte ender med at smide ud virker her rigtig godt.

 Her et kort til drenge/mænd eller en motorcykelglad kvinde! Jeg ELSKER personligt Nuser og Woodstock og har aldrig set dette stempel før og se lige hvor godt de mørke lidt dystre papirer virker til dette kort. Igen tynde strimler (her karton) brugt som blikfang og så er der i ægte Biker-stil NITTER i en lang række. FEDT kort!!

Som så kommer her i en børneudgave - på supersødt trafikpapir - og se lige de 3 bling - her er de selvfølgelig sat som et lille trafiklys  =0).  I LOVE IT som O. Henriksen ville have sagt!!


Fordi jeg ved der er en del der SUGER til sig med ideer inden for farvelægning har jeg lige zoomet på motivet - så I kan se de små men VIGTIGE hvide streger og prikker hist og pist som giver liv til motivet:


Og her endnu et drengekort med robotter og marsmænd, og her er de 3 bling selvfølgelig stjerner:


RIGTIG god weekend til jer allesammen og TAK til dig Vikki for de fine kort.

13 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Så mange forskellige og farverige kort. Ideer kan man få i rå mængder herinde :)
God weekend.

Krebsen sagde ...

Sikke nogen søde kort.

God weekend til HQ

May Britt sagde ...

Rigtig søde kort og det det stempel med Nuser er bare super sødt... det ville jeg gerne eje.. hi hi

Jytte sagde ...

Sikke dejlige og farverige kort.

Rigtig god weekend :)

Karina Beck sagde ...

Kanon flotte kort!
God weekend.

Anonym sagde ...

Dejlig med glade kort som lyser helt op, de er rigtig søde.
Bodil

Mette sagde ...

Virkelig søde kort, hvor køber man de fine kort med "bølgede kanter" ? Woodstock er min favorit, og stemplet har jeg aldrig set før, det er ret sejt ! I dag har jeg haft besøg af vores soldats sergents forældre, og de var meget imponerede over OSH, og vil gerne være med til at lave kort. De bor på fyn ;-) God weekend til HQ

Annette / aka sagde ...

Igen en stak skønne Vikki-kort. De er bare vildt søde. I love it...også.

Tak for zoom af det malede motiv, jeg sidder jo og suger til mig - og nu lærte jeg også noget i dag med de hvide strejf. Det er jo dem, der normalt ville genere mit øje, men jeg kan godt se, det giver liv i motivet.

God weekend i HQ, og tak for rigtig hyggelig snak.

Gitte sagde ...

Rigtig flotte og farverige kort.

Jean sagde ...

Ejj hvor er der bare mange søde børnekort der :)

Den nuser er da VILDT sej..!!
Den gad jeg godt eje.. mon det kan købes herhjemme :)

Tak for zoomet.. Jeg bruger også en hvid kuglepen til at lave hvidt på mine stempler når jeg farvelægger...

Fortsat rigtig god weekend... :)

Carolina sagde ...

Super skønne kort, det nuser stempel er rigtig flot.
Hav en dejlig weekend

Anonym sagde ...

Tak igen for alle de søde kommentar det glader mig så meget. De kort med bølger kant er fra Craftwork cards i UK men porto til DK er dyre så jeg køber dem fra www.theglitterpot.co.uk (kig under craftworkcards fane), det var her hvor jeg købt "snoopy" stempler har faktisk lige købt flere..so watch this space.Har lige haft en sjov weekend med FIF så tak Cecilie. MVH Vikki

Mio sagde ...

Vildt søde kort, og NUSER elsker jeg bare : )