tirsdag den 7. juni 2011

Tirsdagstak #22 - Fifty dovner lidt p.t. eller samler kræfter til næste sending

så I må nøjes med mine ord i dette indlæg! MEN jeg har stadig hilsner fra Camp Price:

Endnu to hilsner - den ene lidt trist - da denne soldat åbenbart er blevet skuffet over nogen derhjemme - men flot at han/hun alligevel skriver en hilsen til os. =0)

Nogen af jer efterlyser en ny deadline for næste sending. Jeg beder altid først om en flydato når jeg kan se vi har nok til nogle kasser - så lige nu kan jeg kun sige at vi gerne sender i midten af juli HVIS vi har kort nok. =0)

Og igen nogle Stine66 kort - et romantisk kort med hjertebrads og et fint kort med blå blomster og fugle.

Og her et festligt egernkort og et med fugle på nodebaggrund.

9 kommentarer:

May Britt sagde ...

Dejligt at se at kortene bliver værdsat... og søde kort fra Stine66... det bliver desværre ikke mange kort fra min hånd i det gode vejr... mc'en trækker mere... hi hi

Annette / aka sagde ...

Dejligt med de små hilsener - selv om ikke alle er lige glade/positive !
Og fine kort igen fra Stine66. Utroligt så meget hun kan få sat på et lille areal.

Karina Beck sagde ...

Flotte kort fra stine.
Skønt med små hilsener.

Anonym sagde ...

Lisbet:
Sikke nogle søde egern. Hvor stammer de mon fra?

Anonym sagde ...

Det er dejligt at se hilsenerne fra "ørkenen". Godt at vide vi laver noget brugbart ;o)
Fine kort med mange søde detaljer.
Tak for kigget =0)
Knus fra Margit

Anonym sagde ...

..håber Fifty nyder sine fridage ;-)
Mange hilsner fra Tina M.

Sabrina Krighaar sagde ...

Det er så hyggeligt at se deres hilsner :)
Jeg har lige sendt et halvt kilo kort afsted i dag :-D

Anonym sagde ...

Wow Margit det var et fantastik tal glæde mig at se dem, jeg har også haft lyst til at lave flere så sender nu om en uge så mon ikke der er nok til at lave en pakker i juli ? God weekend allesammen knus til Fifty fra Lu og Zigs.mvh Vikki

Jean sagde ...

Hvor er det bare nogle smukke kort..
kan godt li at man selv kan indsætte tekst på kortene foran.. super idé!!!