onsdag den 1. juni 2011

Ikke vores bedste besøgsmåned - men vi har en vinder og lidt kort

Statistik lyver ikke - så det gør jeg heller ikke - for maj blev ikke vores bedste besøgsmåned - så forhåbentlig er det alle Blogger problemerne, der har holdt nogen tilbage fra at komme herind og kommentere. For vi mener stadig der er massevis af lækre kort at kigge på herinde.  Men helt ringe var det jo så heller ikke - 115 kommentarer - og dejlige hver og en havde vi trods alt at finde en vinder blandt.

Vi prøvede en Ramdom lodtrækning i Excel denne gang - hurtigt, effektivt men ikke særlig fotovenligt så her får I vinderbeskeden at se i stedet for:

Super skønne kort. Det er altid dejligt at smutte her forbi - både for at se hvordan det går med tælleren, men dette er også stedet hvor man nemt får et overblik over alle de forskellige slags kort der bliver lavet for tiden. Her er der altid en idé at hente hvis man er løbet tør for fantasi :-) Tak for det store arbejde du gør med at fotografere og vise alle de donerede kort. God week-end hilsen Iben (Multiscrap)

Sødt af dig Iben, at du havde tid til at kigge herind midt i butikslukning osv. og heldigt det var denne måneds præmie - for jeg mener at kunne huske at der bor Fifty-slægtninge hjemme hos jer. STORT til lykke med præmien - vi viser lige igen hvad Fifty har klar til dig, når vi har fået jeres adresse.



Et Gavekort på 100 kr til en Build a Bear butik, og fine sportsposer til både bamse og bamses menneskeven. Og som vi lovede har Fifty puttet en lille overraskelse i den mindste pose... men det er en hemmelighed indtil vinderen har modtaget præmien.

Vi har travlt her i HQ i dag - men en håndfuld mere af Stine66's søde kort har I her:




Og så lovede vi jo at vise soldaternes takkehilsner sådan lidt i ny og næ. LIDT svære at fotografere - for det er jo sådan et rigtig hyggeligt - "vi skriver lidt hist og pist og på skrå" kort - men her er de første og de taler vist for sig selv:

 Så I det - der har også været en Engelsk soldat - der lige manglede et fødselsdagskort forbi vores kasse - der er jo også mange med Happy Birthday - så det fandt han sikket nemt!!  =0)


Ikke mere før i weekenden - tælleren og kommentarkassen er klar til en ny måneds sjov og ballade - og jeg HÅBER Blogger arter sig og konfirmationstiden er slut, så I har tid til at kigge forbi igen. For Juni byder selvfølgelig også på en kommentarpræmie - en WAUW en af slagsen kan jeg godt røbe - men jeg viser den først i næste uge!!!     Hilsen herfra  =0)

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke til Iben og flotte kort Stine!
Hilsen Karina Beck

Annette / aka sagde ...

Tillykke til Iben. Og fine kort fra Stine - igen.
Hvor er det dejligt med en hilsen dernede fra. Flot at de husker det - og får det gjort.

Jean sagde ...

Stort tillykke med Iben.. skøn gave at få :)

Hvor er det nogle skønne kort især det med fugleburet ;)

Hvor er det altså lidt sjovt at se soldaternes kort til OSH... Tak for kikket :)

Jeg tror nu bestemt at det er pga blogproblemerne - og måske det skønne vejr lidt- at der ikke har været lige så mange kommentarer... For jeg selv har da også opgivet helt flere dage at kommentere nogle steder :(

Hverdagensmamirakler sagde ...

Det er alligevel flot med 115 kommentarer i en måned hvor blogger har haft forårsinfluenza x2, nu krydser vi fingre for at det er helt ovre...
Tillykke til Iben med gevinsten :o)

Hvor er det dejligt at der kommer så mange tilbage kendelser fra soldaterne, så kan man lige gøre lidt mere igen :o)

May Britt sagde ...

Ja stort tillykke til Iben og som altid flotte kort...

Anonym sagde ...

TIL LYKKE, IBEN...
Flere fine kort Stine66... SÅ forskellige... og SIKKE mange!
Til soldaterne... tak for jeres søde hilsener...
...og til HQ...NYD FRIDAGENE ;o)
SES lige om snart (tager lige lidt med til kasserne).
Knus Margit

Anonym sagde ...

Tillykke til Iben med præmien.. og Tak for de fine hilsner fra soldaterne - glæder mig til at se resten :-)
Mange hilsner fra Tina M.

Anonym sagde ...

Det var skønt at læse hilsner fra vores "kunder" og ekstra sjovt for mig at se vi kan også hjælp en af min landsmand !Jeg skal op til posthus i morgen med en pakke.Glæde mig til at læse flere brev fra derover, det giv mig lyst til at lave endnu flere !!Det er så dejligt at være en del af det her selvom jeg er ikke danske født.Så tak Charlie MVH Vikki

Majer sagde ...

Det gør bare stort indtryk at læse hilsnerne fra soldaterne. Er ikke i tvivl om at det er et godt projekt du har startet op, Charlie!

Mio sagde ...

Hvor dejligt med hilsner : ) og tillykke til Iben.