mandag den 30. august 2010

Resten af kortene fra sidste uge og BREAKING NEWS !

Ja - jeg lovede jo at der kom nyt på bloggen så snart jeg havde fået de sidste manglende informationer om forsendelse og det er NU.  I sidste uge fik jeg fat på en hjælpsom person i Vordingborg der hvor al forsendelse til militært personel i udlandet udgår fra. Han kunne hjælpe med de adresser jeg manglede og sætte lidt mere nøjagtige antal personer på hvert enkelt sted - HURRA for det. Næste gode nyhed var, at hvis vi "bare" kommer forbi Vordingborg med kasserne kan vi aflevere dem indenfor alm. arbejdstid. Så her første gang er det så det vi gør - i denne uge bliver kasserne pakket færdig og div. papirer udfyldt og så snart vi har fundet en dag hvor vi "lige" kommer forbi Vordingborg vil det blive dokumenteret her på bloggen. SPÆNDENDE IKKE!!  Ja jeg kunne dårligt få armene ned - men det var jeg jo nødt til - ellers kan jeg jo ikke lave noget. =0) Så STAY TUNED som de siger i TV - og der vil komme billede af en bil proppet til bristepunktet med OSH-kasser!! 5. september er jo flagdag for netop vores soldater - så det er vel passende at vi sender første gang deromkring.

Men - her som lovet resten af de fine kort fra 25.8 i Roskilde:

Her først nogle seje, maskuline kort fra STI (Stine):
Og selvom de er rå og mørke - havde hun selvfølgelig tænkt på at lave skrivefelt indeni, tak for det:
Rikke B var gået i romantiske mode og lavet disse søde hjertekort:
Mie stod for disse festlige og farverige kort:
Her er resten af Lisbeth Z's kort:
Mette H står for disse søde kort i lyse farver, nuttet Snail-mail stempel ikke?:
Og disse fine blomsterkort har Anette lavet. Jeg mener at jeg hørte det ene er fra en lille niece, der en aften fik lov til at bruge løs af Prima blomsterne:
1000 tak for alle disse bidrag - som selvfølgelig når med i kasserne denne gang.
PS  Håber jeg har husket rigtig på hvem der lavede hvem - men nu er alle i det mindste nævnt og vist !

4 kommentarer:

Nikolette sagde ...

Hvor er det bare skønt! Det er da så dejligt, at du nu har "forsyningslinjen" på plads! Hvor er det altså spændende.
..og hvis kortene kommer til Afghanistan, så ved vi jo, at de lander på et tørt sted ;-)

Gitte sagde ...

wow...det bliver bare så spændende at følge den videre færd.
Så jeg glæder mig til at høre mere.

Og det er da bare nogle flotte kort, de får. Så forhåbentlig får de rigtig meget skrivelyst hjem og sjovt at tænke på, at kortene igen ender i DK.

Anonym sagde ...

Her er der også en masse dejlige kort, med så mange glade farver. Det er en sjov tanke at de skal sendes ud til "langbordistan" for at komme hjem til en dejlig familie.
svigerinden

Karina Beck sagde ...

Hvor er det spændende!
Og flotte dejlig forskellige kort.