onsdag den 28. juli 2010

Nye kort denne gang fra Karina B !

Posten har lige været her og solen skinner, så jeg kunne fotografere med det samme denne gang.

Karina har sendt en stor kuvert med kort - 30 stk ialt - her er de forskellige motiver - lækre stemplede kort og en del af dem med embossede hvide detaljer. MANGE TAK Karina - og det eneste jeg behøver er at sætte OSH mærket på - ellers er de lige til at putte i kassen - SKØNT !!!   =0)

Fine stemplede blomster - disse var der i mange farve-udgaver -her er vist et udpluk.

Også disse var der i flere udgaver. På sommerfuglekortet er det store stempel i hjørnet embosset!


I får lige cykelkortet i en anden farve igen, det viser bedre den fine stemplede baggrund og en sød "sangfugl" der kigger sultent på de fine embossede aks på det sidse kort. TAK Karina - de vil helt sikkert vække glæde hvor de kommer frem.

Og så skal jeg lige have opdateret tælleren med disse og mine egne 10 fra i forgårs - det var en serieproduktion af en efterårsudgave af "Tie a yellow ribbon...-kortet" jeg før har lavet i forårs og sommerudgave - det ser sådan ud:
Serieproduktioner virker godt for mig (selvom jeg ALDRIG har gjort det før) fordi jeg nu har et tal på hvor mange soldater der er på et udsendt hold og kan se det ikke gør spor der er mange af hver slags. Det betyder at hvis der bare skal være 1 kort til hver når de modtager en kasse fra os - så skal vi over 700 - men det nye hold er først på vej derned i denne uge - så jeg satser og håber på vi kan sende dem en kasse i løbet af august og så måske en lille sjat igen hurtigt efter.

TAK til jer allesammen for jeres støtte til sagen - der går jo ikke en uge uden trist nyt i pressen dernede fra - så det bliver skønt snart at skabe lidt glæde med vores hilsner - jeg har i hvertfald ikke set et kort endnu jeg ikke ville blive glad for at modtage og stille frem til pynt hvis jeg havde en af mine kære dernede.  =0)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er et skønt postbud der leverer sådan et brev herligt.
Dejligt at Karina har været så produktiv, sejligt at se at den lilla farve vokser i "lagkagen". :0)....
svigerinden

Margit sagde ...

WAUUWWW... flotte kort fra Karina. Det bliver alrså spændende at høre om "deres" reaktioner, når kassen ankommer...
Jeg er lidt igang med børnekort... nu kan jeg jo serieproducere, når processen er afprøvet ;o)
TAK fordi du stadig orker at fotografere og kommentere... Charlie - det er dejligt at følge med på sidelinjen ;o)

Karina Beck sagde ...

Selv tak ; )

Jeg kan se at 750 kort er næste mål. Jeg er så nysgerrig efter at høre mere om dine planer med dem. Skal alle 750 til samme sted eller flere? Hvordan har du fået kontakten? Er du bare gået ind på en kasserne og sagt hej? Er det tid til snart at lave julekort, for de skal jo også laves og med?
Hilsen en nysgerrig deltager ; )

Nikolette sagde ...

..og jeg kan se i min krystalkugle, at der er flere kort på vej ;-)

Jeg synes det er rigtig godt, når du efterlyser bestemte kort, som du har gjort i teksten her. Det gør det nemmere for nogle af os og udelukker jo ikke vores kreativitet til andre emner ;-)
Jeg tænker på, om det måske kunne være smart at skrive de emner op du gerne vil have flere kort af i sidebaren? En slags opdateret "inspirationslisten".
OG så skal du have stor ros for dit initiativ! Da du startede projektet blev jeg rigtig rørt over både din indsats og idéen bag konceptet.