søndag den 1. september 2024

September - velkommen til endnu en smuk årstid - efteråret

Men det haster ikke - vi nyder lige lidt ekstra af det gode vejr der lod vente på sig da sommeren begyndte.

Allerførst TAK for alle jeres dejlige kommentarer til indlæggene herinde. De betyder både meget for os,
men jeg ved også at de af jer der får jeres kort vist og måske ikke selv deler fotos på nettet bliver glade for dem.

August måneds vinder af gavekortet på 200 kr fra NHH design blev:

Rigtig søde kort. Den bamse er da for sød.
Rigtig god arbejdslyst, håber pakningen går godt

Lene (fra Børkop) til lykke til dig, du bedes kontakte NHH design ( men jeg skriver naturligvis også til dem, at du vandt). 

TAK til Nadja og NHH design.

Jeg har fundet nogle kort der viser lidt efterårskulører - det er nogle af Gitte Yhmans fine kort:



Blomsterne har stadig lidt nektar til de flittige bier, så honningen kan komme i hus.
Vidste du, at en bi lever ca 40 dage og når at indsamle 1 teske honning?
Dejligt at have i huset til den kolde tid.



Efterårstiden er også der, hvor en kop varm kaffe eller the er ekstra rart.



Flot stemplet og sværtet hilsen til Afrika, som har en STOR plads i Gittes 💖



Solsikkernes tid er også nu, store og flotte.



Og så har Gitte også Afrikas dyr i et festligt øjeblik med på dette børnekort.

Tak for kortene Gitte.

September har vi også en sponsor til. Det er Anja fra Picturing the World og et gavekort på 200 kr
til hendes webshop. 

Fifty og jeg deltager i Scrapbooking i Osted og scrap-a-mania i Sorø i denne måned. Glæder os til
at sige hej til jer vi kender og hvem der ellers kigger forbi vores plads. 😍 





6 kommentarer:

Lene sagde ...

Tusind tak. Det vil jeg glæde til at få nye fine NNH ting.

Annette Andersen sagde ...

Skal med på SAM, Sørø for første gang. Glæder mig

Hanne Gissel Gross sagde ...

Oh Efterår. Min yndlingsårstid. Måske fordi det så bliver scrappevejr uden dårlig samvittighed. Jeg elsker allermest at være indenfor.

Annette/aka sagde ...

Flotte kort igen fra Gitte Y, og selvfølgelig også med vilde dyr, som Gitte ser IRL.
Tillykke til Lene med gevinsten.

Lonny sagde ...

Teksten på solsikkekortet - rammer mig lige i hjertet... Er der mon nogen der ved, hvor er det fra ..?
I år kommer jeg desværre ikke på SAM - det falder uheldigvis sammen med anden aktivitet, men vi ses på Osted, som bliver min første gang der. Hvilket jeg glæder mig helt vildt til 💞

Bertram sagde ...

Skønne og farverige kort 🥰