lørdag den 13. januar 2024

Om 3 måneder præcis kan vi mødes til scrap-a-mania i Sorø hallerne...

 .... ja der er noget at glæde sig til. Både for de af os der har været med hele vejen og for de nye,
der køber billet for første gang. GLÆD jer. Ikke at forglemme den heldige der i denne måned kan vinde sin billet (værdi 295 kr) ved at få trukket sin kommentar ud i vores kommentarkonkurrence.

Jeg har så mange gode billeder fra sidste gang vi var i Sorø - her f.eks. Rikkes dygtige og hyggelige
team, der gør alt de kan for at hygge om os, pynte fint op, vise til rette og alt det andet der bliver brug for på sådan 2 dage. Samtidig er de også fulde af gode ideer (og sjov og ballade) og et par af dem holder nok også kurser.



Her er et udvalg af teamet - fra dag 1 så vidt jeg husker.

og så må vi bestemt ikke glemme de skønne butikker, her LUNA hobby som bestemt aldrig er kedelig at komme på besøg hos, både hvad angår varerne og det gode humør.


I skal naturligvis også have nogle fine kort at kommentere på. Jeg er jo stadig i FULD sving med
at omorganisere mit scrapværelse og lagerrum og glæder mig til på et tidspunkt at kunne vise lidt fotos,
men ikke endnu.

Her kommer kortfotos og jeg har ladet mig inspirere af det kommende tronskifte og valgt nogle kort man faktisk nemt kunne sende til Dronning Margrethe 😍 - tænk hvis vi og I så kunne kalde os Kgl. Hofleverandør tihi..  Disse kort er fra Connie Nilsson (Haveje).



Vi starter med dette, selvom der nok skulle stå De.
Fin baggrund fra Three Scoops, som også står de fleste øvrige dies. 



Med alle det TV fra Kongehuset i weekenden, skal der jo nok lidt guf frem rundt
omkring i Danmark.



Det her er da bestemt egnet til dronningen og hun er jo kreativ og kan nok
godt forestille sig det er en gravhund. 



Og så en lille reminder om at nyde at hun nu får tid til at stoppe op
og dufte til blomsterne, hun har jo flotte haver på flere af slottene.

Ja det var hvad jeg ville vise i denne weekend. 


25 kommentarer:

Tina sagde ...

Ja, det bliver en stor dag. Jeg skulle have oddset for jeg havde lidt set det komme 🤷‍♀️
Skønne kort, man bliver jo helt lækker sulten.
God kroning 👑

Malene L sagde ...

Jeg glæder mig til at se det hele i TV i morgen. Skal se det sammen med en veninde og vi laver en fest ud af det 😉 Fine kort der er gode til lejligheden 🧁🍦

Lindas zoega Christiansen sagde ...

Glæder mig til sam.
Og super spændende med en konge.
Min svigermor oplever nu sin 3 konge.

Annelisbeth Fynbo Møller sagde ...

Lækre kort. Tænker at jeg også skal sidde foran TVet imorgen😁

Lene sagde ...

Jeg er også klar til i morgen. Det bliver en stor dag.
De kort er da en dronning værdig

Anonym sagde ...

Jeg skal også se med på tv i morgen

Bodil Bording Hansen sagde ...

Sikke nogle søde kort, og de er en dronning værdig 😘
Det er min 3. regent og det bliver spændene at se hvordan
H.K.H. Kong Frederik d. 10, vil forvalte sin tid på tronen 🤗
🌈🥰🌈

Marianne Egstrup Petersen sagde ...

Som altid skønne kort. Jeg håber, jeg når at se lidt tv i morgen. SAM sidste år var en skøn oplevelse, og den første i mange år. ❤️❤️❤️

Lonny sagde ...

Som en del af den yngre generation, så bliver det første gang jeg oplever et troneskifte.. Tror på det bliver en stor oplevelse samtidig med at det bliver virkelig vemodigt... Jeg har nemlig altid været glad for vores Dronning - hun har indgydet gåpåmod hos mig som pige & ung kvinde.. men jeg har også fuld forståelse for at hun ønsker at trække sig lidt tilbage... 👑

Anonym sagde ...

Ønsker jer alle et godt Nytår og i får en god dag} and søndag med tronskifte som også er min 3 regent i min levetid.
Men flotte shows.
Ville gerne have været med til Sam og besøger jer også, men har ikke penge til alle. Så må vælge.
God weekend
Med venlig hilsen Lena Løffwall Risager lenarisager58@gmail.com

Grete Heldt Frederiksen sagde ...

Ja det er kongelige kort, meget søde . Det bliver så den 4. regent jeg oplever. God fornøjelse i morgen

Annemette Porse sagde ...

Sikke skønne kort, skal bruge søndagen på et kreativt kursus, men håber også der bliver plads til at se tv i morgen

Lone Hvas sagde ...

Som altid flotte kort

Nessie64 sagde ...

Skønne og søde kort, en royal begivenhed værdig. 🥰 Jeg kommer også på den 3. regent fra i morgen, når Frederik bliver konge - men var dog kun 8 år, da Margrethe blev dronning, så er jo nærmest vokset op samtidig med Frederik, og med Dronningen som regent det meste af mit liv. Glæder mig til Frederik som konge og Mary som dronning, de er klar, og det bliver også godt.😊 Jeg sidder klar foran skærmen i morgen - er ikke specielt vild med SÅ mange mennesker stimlet sammen. 😉

Betina Olesen sagde ...

Åhhh... ser vildt hyggeligt ud med Teamet bag SAM... udover Rikke, kan jeg da genkende Pia og Søde Stine66 som jeg får kram af når hun er til convention ;-)
Det bliver også min tredje regent, og er også med fra imorgen tidlig. Kan simpelthen ikke huske at jeg ikke har været royal. Kan huske da dronningen blev indsat, i mine bedsteforældres lille sort/hvid fjernsyn, en stor begivenhed.
Knusss fra det Nordjyske :-)

Anonym sagde ...

👑 Sikke en weekend og specielt søndag. Ønsker jer alle en helt fantastisk og uforglemmelig dag 😊🇩🇰🎉

Jean sagde ...

Sikke nogle søde kort, man kan da blive helt lækkersulten..
Håber i får en fantastisk søndag ☺️

Soffie Bonde sagde ...

Sikke en fest dag vi har haft hér 3 måneder før SAM! Og messen plejer jo også at være fyldt med latter og god stemning! Dejlige kort fra Connie!

Anonym sagde ...

Sikke en fest dag. Vi har været på Christiansborg slotsplads og været med til at hylde vores nye konge 👑❤️
Maaaaang mennesker - men sikke en stemning, lutter glade mennesker 🤩👑😃 Håber I alle har haft en fantastisk søndag 🫶🏻

Anonym sagde ...

Smukke kort 🤩, jeg skal være med til SAM for første gang, og jeg glæder mig rigtig meget 😊😊. Heidi B. Kristensen

Louise Jørgensen sagde ...

(kopierer lige min besked ind med navn)
Hvor er de flotte 🥰🥰 Vi fulgte med på skærmen hele dagen. Min søn på 9 synes det er godt Dronningen går på pension, han spurgte om hun mon også lavede krea som os og om jeg mon så mente hun havde tid til at tage med "til det der i hallen mor?" 🥰🤣 Glæder mig til SAM i april 🥰🥰
Mvh Louise

Mette Jensen sagde ...

Sikke nogle fine kort. Jeg fulgte med det meste af dagen, men yngstebarnet havde en håndboldkamp lige præcis kl. 15 ;-) så det måtte vi se bagefter :-)

Pia sagde ...

Jeg skal prøve at få en eller flere af mine svenske veninder med til træffen. Håber at det lykkes. Jeg tror det vil blive en dejlig oplevelse

Anonym sagde ...

Super søde kort, mums kage. Hilsen Wicky - wickyhyldevang30@gmail.com

Freya Rasmussen sagde ...

Jeg har ikke prøvet at være på SAM før, men jeg har kun hørt godt om det - så jeg skal helt sikkert prøve det en dag! 😊