mandag den 16. oktober 2023

16. oktober - efterårsferien er i gang

På forhånd tak for bidrag i OSH kassen til Convention. Jeg har en aftale med Hanne B om at vi mødes i uge 43 og jeg får overdraget kasser osv. Jeg har dog fået et foto af denne kasse:



Jeg blev nemlig spurgt af Annette (Happymade) om jeg kunne bruge
noget tape og DET kan jeg helt sikkert. At der står HAPPYMADE på de kasser
med alle jeres fine kort som jeg sender ud i verden er jo SÅ perfekt, for er der
noget der netop er "happy made" så er det da vores kort.
Så MANGE tak Annette, så sparer jeg at købe det kedelige brune tape i en god periode.💗

Her kommer nogle dejlige børnekort fra Randi HH.
Selvom det er dejligt solskin her i dag, er vinden lidt for kølig til denne mundering:


Randi havde nogle farvelagte børnemotiver liggende og de passede
da bare perfekt til nogle OSH børnekort.

Næh det er nok snart mere dette outfit der skal frem fra skabet når man skal ud:



Ham her har lige det der søde, uskyldig blik, hvor man er næsten sikker på,
at man får en snebold i nakken, når hænderne er kommet fri fra lommerne.



og det samme gælder hans fætter her. 😁



Endnu en fra drengegruppen.



Der var også en serie af disse fine kort, med små mobiler med billeder på skærmen. Søde ikke?

Mange tak for kortene Randi, vi har jo virkelig efterlyst børnekort.

Rigtig god Efterårsferie til alle jer der holder sådan en. Jeg vil bruge lidt tid på at finde en masse Halloweenkort frem fra fotolageret, som jeg viser i næste uge.

Husk det er et gavekort til Gavlhuset vi har på højkant i denne måneds kommentarkonkurrence. Du får en chance for hver kommentar du får lagt i oktober måned, så sæt i gang.

12 kommentarer:

Tina-Smedegaard sagde ...

Sikke nogle dejlige børnekort.

Annemette Porse sagde ...

Søde børnekort, og dejlig inspiration

Tina sagde ...

Årh, de er så fine! Og et nice touch med Happymade tape.

Hanne Gissel Gross sagde ...

Skønne børnekort i glade farver. HappyMade tape. Det passer perfekt til st sende ud i verden.

Annette Andersen sagde ...

Lækkert med extra tape. og fine børne kort

Bodil Bording Hansen sagde ...

Hvor er de 🌈🤗🌈

Anonym sagde ...

Så godt med tape, Annette kommer af med det og det må give et smil der hvor kasserne komme hen :-) søde kort iøvrigt

Heidi sagde ...

Hov jeg fik udgivet anonymt

Lonny sagde ...

Jeg elsker ideen om genbrug eller pasning forward.. Alt hvad jeg ikke selv skal/kan bruge mere bliver altid givet videre i tankerne om kærlighed & venskab mellem mennesker, så dejligt at Annette har videregivet Happymade tape ❤️

Bertram sagde ...

Sødt tænkt af Anette. Dejlige kort med fine farvelagte motiver 😊

Jean sagde ...

Woow det da en super god donation fra Annette og ja helt perfekt med den tekst også 😍
Virkelig skønne kort især de sidste, har faktisk selv de stempler med de mennesker men længe siden de har været fremme her 🤪

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Lækkert med sådan en gave/donation fra Anette

Så flotte kort, jeg er dog mest vild med de fine baggrundspapirer. Nøj, jeg finder dem sjældent, men NYDER, når jeg ser andre bruge dem