lørdag den 11. april 2020

11. april - Nye kort fra Jannie T.

Her midt i en MEGET stille påske fik jeg tid til at hente en pakke fra Connie H. i Randers der også indeholdt kort fra Jannie T.  Tak til jer begge to.

I dag viser jeg lige lidt af Jannies kort:

Ja traditionen tro får Fifty tit lov til at udvælge nogle kort han vil vise på bloggen.
Sjovt nok var dette et af dem -  det er da også ret nuttet og velegnet til de udsendte der er fra flyvevåbnet.

Smuk embosset baggrund og lige så smuk stemplet tekst.

Begge disse kort har så lækkert mønsterkarton som baggrund. 

Jeps - rigtigt gættet - Fifty på spil igen - han siger det ligner hans tante. Sjovt kort. 

Endnu en smuk baggrund, lille rest af det flotte karton jeg har vist og fin lille detalje med lag på lag og ekstra blomst.

Jeg har glemt at skrive at en del af Jannies stempler sikkert er fra Stampin Up. Her to små venner fra naturen.

Til sidste denne lille hilsen - som er SÅ anvendelig.
TAK for de fine kort til dig Jannie - og GOD påske til alle der læser med herinde.

HUSK jeg læser alle jeres kommentarer HVER måned og i denne måned har vi igen en flink sponsor nemlig BB hobby med et lækkert gavekort. HVEM kan ikke bruge det i øjeblikket???? HOLD UD - vi har heldigvis vores dejlige hobby som kan give nogle timer i ny og næ uden at tænke på verden uden for døren.

5 kommentarer:

Vera (Danka) sagde ...

hvor er de fine

Ruth Tingleff sagde ...

Hvor er de fine alle sammen.

Lotte sagde ...

Hvor er det skønne og inspirerende kort

MosteH sagde ...

Det er så tit jeg sidder tilbage med det meget blomstrende papir. Det er virkelig fint den måde det er brugt på her. Tak for inspiration.

Margit sagde ...

Super fine kort og søde tekster.
Snedig brug til blomsterpapiret - det skal jeg huske 😉
God ny uge.