søndag den 9. februar 2020

8. februar - god vinterferie til jer der har det

Vi har fået en opfordring fra Afghanistan, hvor de mangler kort, så vi er ved at pakke en lille ekstra forsendelse til dem. Heldigvis har vi fået pakker fra et par stykker af jer her i starten af året, så der er kort til det. TAK for det.

Faktisk kom der lige en pakke i går fra Conny H. - her et lille udvalg af hendes kort:

Mo Mannings digitale stempel "Jack and Ginger"
Sødt kort og jeg er VILD med den fine baggrund, der giver dem et landskab at gå tur i.

Smukt kort uden tekst med to stemplede fjer.

To kort med stemplede, farvelagte motiver.
Så vidt jeg kan se er det Stampin Up stempler.

Jeg tror også disse fine tulipaner er fra Stampin Up.
Fint forårskort med embosset, hvid baggrund der igen sidder på grøn baggrund.

Sidste fine blomsterkort er farvelagt med Copics tror jeg.
Lidt bling er prikken over i'et og blomsterne matcher den pink karton kortet er lavet af.
Tak for de fine kort Conny.

Husk at I får en chance i februars kommentarkonkurrence for hver kommentar I skriver herinde. Det er Nadja og NHH design der er månedens sponsor.

8 kommentarer:

MosteH sagde ...

Søde kort.

Carolina sagde ...

Rigtig fine 😊mo mannings motiver er bare så gode og fin tekst dertil. Hav en dejlig weekend ☺

Tina-Smedegaard sagde ...

Flotte kort. Jeg er også vild med Mo Mannings stempler.

Unknown sagde ...

waw nogle lækre kort, flotte farvelagte stempeltryk, er specielt vild med det med tulipanerne

Annette / aka sagde ...

Rigtig fine kort og med søde motiver.

Anonym sagde ...

Hvor er det dejligt at der nu også er flere kort i Afghanistan. Så fine og forskellige kort. Jeg bliver inspireret. Tak for det. Kh 10na

Bodil Bording Hansen sagde ...

Super søde kort 🤗

Margit sagde ...

Det er vel nok nogle søde kort.
Tulipankortet er super flot.
God dag.