onsdag den 20. februar 2019

Februar lakker mod enden - her fine kort fra ukendt scrapper

Nogen gange får jeg en portion kort med i OSH kassen, som jeg ikke ved hvem er fra. De gør naturligvis lige så god gavn men jeg KAN så godt lide at kunne sige tak.

Jeg gentager lige - vi vil gerne undgå individuelle cellofanposer om hvert kort (vi skal jo pille dem af for at tjekke kortet og sætte OSH label på det - og de vil helst ikke have en masse plastaffald ude i lejrene) så spar bare dem - men vi vil rigtig gerne have en lille seddel med navn og by og evt. antal kort lagt i en samlet plastpose. Det er en stor hjælp for "pakkeafdelingen".

Der vil være en OSH kasse til Convention og jeg glæder mig til at se hvem der har noget til os, trænger til sol og sommerkort ovenpå alle de julekort jeg har håndteret.

Så sig endelig til, hvis du kan genkende dine kort blandt disse eller ved hvem der har lavet dem.
Lige nu må jeg nøjes med at skrive - mange tak til ?? Billederne er for længst sendt afsted, jeg har besøgt mit fotolager i dag. ;0)

Beklager den grå skygge, havde ikke set at solen fangede en pind ude i haven.

Prikker, blomster og sød cykel. Dejligt tøset kort.

Fint dekoreret cupcake og til lykke siger dette kort.

Et knus i en kuvert kan man sende hele året.

Sød lille elefant har her husket en fødselsdag - de glemmer jo ALDRIG sådan nogle elefanter.

Og her et velkommen til verden til en lille pige.
Solen skinner her i HQ til formiddag og Fifty og jeg ønsker jer alle en god onsdag.

20 kommentarer:

Unknown sagde ...

Fine kort og god inspiration kh 10na

Annette / aka sagde ...

Dejlige farverige kort til flere anledninger.
Håber leverandøren bliver fundet, for jeg ved, du har det bedst med at takke dem der støtter OSH.

liza sagde ...

Dejlige søde og enkelt kort ��
Har I også en OSH-indsamlingskasse hos Luna Hobby nu?

Jeanette sagde ...

Glæder mig til at donere kort til convention 😉

Unknown sagde ...

Endnu engang fine kort til inspiration, enkle men fine.

Lene sagde ...

Sikke fine kort

Ruth Tingleff sagde ...

Rigtig fine kort.

Nanna sagde ...

Super fine kort ;) bliver spændende at se hvor mange kort osh får samlet til convention ;)

Lisbet M sagde ...

Mums for en lækker kage ... Det må være pistacie-topping!

Camilla M sagde ...

Sikke nogle fine kort �� hvor er det bare en fantastisk ide. ��

MosteH sagde ...

Søde kort. Er især vild med det første. Et skønt CAS af Maja Design.

Tina-Smedegaard sagde ...

Søde kort.

Margit sagde ...

Fine og forskellige kort.
Jeg er pjattet med elefanterne 😉
God dag til jer

HellePF sagde ...

Sikke fine kort. Min favorit er det røde cykelkort 😊

Conny sagde ...

Sikke skønne kort! Der bliver også en kasse på Lørdag d. 23 Feb ved Scrap hygge på Djursland (Glesborg).
Jeg håber rigtig mange vil lægge vejen fordi mit bord og ligge kort i kassen (og få et lod eller to til konkurrencen).

Troldinden sagde ...

Så fine kort. Jeg skal da vist til at være bedre med at følge med herinde :D

Sivsko sagde ...

Fine kort og god inspiration

Jala sagde ...

Super fine kort til børn og voksne. Vil jeg gerne lære hvordan man laver

Lunasdatter sagde ...

Skønne kort og i lækre farver..

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Fine kort i skønne farver :)